ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 آذر 1391     |     کد : 46252

افتتاح بزرگ‌ترین مسجد دانشگاه‌های آزاد اسلامی شمال‌غرب کشور

با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی بزرگ‌ترین مسجد و مجتمع فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی شمال‌غرب کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی بزرگ‌ترین مسجد و مجتمع فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی شمال‌غرب کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده شامگاه گذشته در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مسجد و مجتمع فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی شمال‌غرب کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: این مسجد و مجتمع بزرگ فرهنگی در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و با زیربنای 6 هزار متر مربع شامل ساختمان مسجد، شبستان خواهران، سالن آمفی‌تئاتر و همایش 700 نفره، قسمت‌های فرهنگی، اداری و صحن مسجد است.

وی اظهار کرد: این مسجد یکی از مساجد زیبا و منحصر به فرد استان به خصوص دانشگاه‌ها است که تلفیقی از معماری خاص اسلامی و مدرن از سوی این دانشگاه به مرحله اجرا در آمده است.

امام جمعه اهر گفت: با بهره‌برداری از این مجتمع ضمن فعالیت دو چندان در حوزه فرهنگی معنوی زمینه برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی با افزایش فضای مناسب برای برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله محافل انسی با قرآن، مراسم در جشن‌ها و وفات و سایر مناسبت‌ها فراهم می‌شود.

علی رضایی رئیس دانشگاه واحد اهر تبریز در این مراسم توجه به مسائل فرهنگی و معنوی را در کنار مسائل آموزشی و پژوهشی از اولویت‌های اصلی این دانشگاه برشمرد و افزود: با آغاز فعالیت این مسجد و مجتمع بزرگ فرهنگی فضا و مکان مناسب برای توسعه فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی برای دانشجویان و مجموعه کارکنان و اساتید بیشتر فراهم می‌شود.

رئیس شورای فرهنگی این دانشگاه گفت: این مجتمع که با زیربنای چهار هزار متر مربع در حال اتمام است شامل مسجد، سالن آمفی‌تئاتر 700 نفره و اتاق‌های اختصاصی ویژه فعالیت فرهنگی است و با اتمام این مجتمع تمام نهادهای فعال فرهنگی دانشگاه در این مجتمع مستقر می‌شوند.

وی گفت: برای اجرای این پروژه بزرگ فرهنگی تاکنون بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه شده است.


نوشته شده در   جمعه 3 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode