ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 آبان 1391     |     کد : 46095

«مکس دیوانه» به پایان راه رسید + تصاویر

کار فیلم‌برداری جدیدترین قسمت مجموعه فیلم «مکس دیوانه» (مد مکس) با نام «مکس دیوانه: جاده خشم» تمام شد. این فیلم به احیای این مجموعه فیلم اکشن می‌پردازد.

کار فیلم‌برداری جدیدترین قسمت مجموعه فیلم «مکس دیوانه» (مد مکس) با نام «مکس دیوانه: جاده خشم» تمام شد. این فیلم به احیای این مجموعه فیلم اکشن می‌پردازد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تهیه‌کنندگان فیلم (که محصول صنعت سینمای استرالیا به حساب می‌آید) عقیده دارند نسخه تازه فیلم تفاوت‌هایی با قسمت های قبلی آن دارد.

این در حالی است که کارگردانی نسخه جدید و احیا شده «مکس دیوانه» را، هم چنان جرح میلر سازنده قسمت‌های قبلی آن به عهده داشته است.

این فیلم‌ساز استرالیایی‌تبار، اولین بار در سال 1979 دست به معرفی کاراکتر مکس دیوانه با بازی مل ‌گیبسون زد و او را به شهرت بین‌المللی رساند.

تام هاردی بازیگر جوان سینما در قسمت جدید «مگس دیوانه» جای مل گیبسون 56 ساله را گرفته و در نقش مکس روکاتانسکی بازی می‌کند.

سازندگان فیلم هنوز حاضر به افشای خط اصلی قصه فیلم نشده‌اند، اما قسمت‌های قبلی درباره ماجراجویی‌های کاراکتر مکس در دنیایی بود که پس از یک فاجعه اتمی، آدم‌‌ها در شرایط دشوار زندگی قرار می‌گیرند.

شارلیز ترون بازیگر اسکار گرفته سینما هم در «مکس دیوانه؛ جاده خشم» حضور دارد و نقش مهمی را در آن بازی می‌کند.

نکته‌ای که در رابطه با قسمت جدید فیلم توجه رسانه‌های گروهی استرالیا را به خود جلب کرده، هزینه بالای تولید آن (100 میلیون دلار) است.

با وجود پایان کار فیلم‌برداری «مکس دیوانه: جاده خشم»، هنوز زمانی برای اکران عمومی آن تعیین نشده است.

گفته می‌شود این اکشن ماجراجویانه، اواسط فصل تابستان سال آینده به روی پرده سینماها خواهد رفت و تولید قسمت‌های بعدی آن هم در دستور کار سازندگانش فرار دارد.

تام‌ هاردی بازیگر نقش مکس دیوانه، تابستان گذشته اکشن کمدی و ماجراجویانه «این جنگ بی‌معنی» را در کنار کریس پاین روی پرده سینماها داشت و قرار است با فیلم جدید خود، تبدیل به یک قهرمان اکشن جدید شود.

موفقیت مالی و انتقادی اولین قسمت «مکس دیوانه»، راه را برای تولید قسمت دوم آن در سال 1981 فراهم کرد. جرج میلر که یکی از تهیه‌کنندگان این مجموعه فیلم هم بود، طی سال‌های پس از آن تلاش زیادی کرد تا سومین قسمت «مکس دیوانه» را هم جلوی دوربین ببرد.

اما او در این راه موفق نبود و زمانی که قرار شد قسمت سوم آن را بسازد، مل گیبسون دیگر جوان نبود و نمی‌توانست در نقش کاراکتر اصلی ماجراها ظاهر شود.

همین نکته باعث شد تا میلر با همکاری دو فیلم‌نامه‌نویس دیگر، به احیای قصه «مکس دیوانه» بپردازد و به آن حال و هوایی امروزی بدهد و در عین حال، نقش اصلی آن را نیز به یک بازیگر جوان بسپارد.


نوشته شده در   جمعه 26 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode