ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 25 آبان 1391     |     کد : 46071

1300 روحانی به شهرستان و روستاهای آذربایجان شرقی اعزام می شوند

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بیش از یک هزار و 300 روحانی و مبلغ دین در محرم ماه جاری به شهرستان ها و روستاهای استان اعزام می شوند.

 
خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بیش از یک هزار و 300 روحانی و مبلغ دین در محرم ماه جاری به شهرستان ها و روستاهای استان اعزام می شوند.
حبیب طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: اعزام روحانی و مبلغان دینی جهت ترویج دین مبین اسلام به روستاها و شهرستان های در ماه محرم امسال طبق سنوات گذشته صورت می گیرد که از 1300اعزام 450 روحانی از قم و بقیه بومی استان هستند که اعزام شده اند.

وی از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی محرم توسط هئیت های عزاداری در سطح استان خبر داد و گفت: بیش از 50 مرکز فرهنگی در سطح کلانشهر تبریز محصولات فرهنگی محرم را به دور از هرگونه آسیب و موافق با سیاست های ستاد ساماندهی شئون فرهنگی عرضه می کنند.

طاهری در خصوص برنامه های پیش از ماه محرم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: دوره های آموزشی روحانیون،برگزاری کنگره شعر عاشورایی،همایش روحانیت،همایش مسئولین هئیات مذهبی آذربایجان شرقی را می توان از برنامه های شاخص این مقطع زمانی برشمرد.

وی از انتشار کتاب شعرهای پرمحتوا و غنی عاشورایی خبر داد و گفت: پس از برگزاری کنگره شعر عاشورایی، اشعار پرمحتوا و بدون آسیب چاپ و در اختیار2000 مداح هئیت های عزاداری سطح استان قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بر هئیت های عزاداری نظارت دقیق صورت می گیرد، تصریح کرد: همه ساله آسیب های هئیت های عزاداری شناسایی و برای رفع آن آسیب ها برنامه ریزی های دقیقی صورت می گیرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 25 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode