ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 آبان 1391     |     کد : 44891

راه‌اندازی فاز اول مترو تبریز مشروط به تحویل واگنها

شهردار تبریز گفت: در صورت تحویل و ورود به موقع واگن‌ها به تبریز، شش کیلومتر اول خط یک مترو در سه ماهه نخست سال آینده قابل بهره‌برداری خواهد بود.

خبرگزاری مهر: شهردار تبریز گفت: در صورت تحویل و ورود به موقع واگن‌ها به تبریز، شش کیلومتر اول خط یک مترو در سه ماهه نخست سال آینده قابل بهره‌برداری خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نوین در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: قرارداد خرید واگن ها بسته شده و با وجود تحریم ها، اگر تا آخر سال موفق به تحویل و راه‌اندازی این واگن‌ها شویم، شهروندان تبریزی در سه ماهه اول سال آینده خواهند توانست از شش کیلومتر اول خط یک در مسیر ائل‌گلی تا میدان جانبازان استفاده کنند.

وی اظهارکرد: در فاصله بین ایستگاه ائل گلی و میدان جانبازان ریل ها و ایستگاه ها به طور کامل آماده است و به محض ورود واگن ها در اولین فرصت قطار شهری راه اندازی خواهد شد.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد با تحویل به موقع واگن‌های خریداری شده مترو تبریز ، زمینه برای راه‌اندازی بخشی از خط یک در سال 92 فراهم شود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از صدور دستور ویژه معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی برای تعیین تکلیف و اجرای سریع مطالبات و مصوبات معوقه سفرهای ریاست جمهوری در حوزه مدیریت شهری تبریز خبر داد.

علیرضا نوین ‌گفت: چندی پیش و در جریان سفر دکتر رحیمی به تبریز برای افتتاح طرح تبادل میدان امام علی‌بن‌ابیطالب (ع)، نامه‌ای از سوی مدیریت شهری تبریز به معاون اول رئیس جمهور ارائه شد که در آن نسبت به تعیین تکلیف و تسریع اجرای برخی تعهدات و مصوبات دولت در سفرهای سه‌گانه ریاست جمهوری به استان استمداد شده بود که خوشبختانه این نامه با دستور ویژه دکتر رحیمی، به دستگاه‌های اجرای ذی‌ربط جهت اجرای سریع تعهدات ارجاع داده شده است.


نوشته شده در   شنبه 6 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode