ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 2 آبان 1391     |     کد : 44629

برترين‌هاي جشنواره جوانه در راديو

معاون صداي رسانه ملي در مراسم پاياني اين جشنواره پس از قدرداني از دست اندركاران آن بويزه راديو جوان گفت: رسانه راديو با سابقه 70 ساله خود در ايران امروز به جايگاه بالايي دست يافته و در واقع جزوي از زندگي روزمره مردم شده است.

جام جم آنلاين: معاون صداي رسانه ملي در مراسم پاياني اين جشنواره پس از قدرداني از دست اندركاران آن بويزه راديو جوان گفت: رسانه راديو با سابقه 70 ساله خود در ايران امروز به جايگاه بالايي دست يافته و در واقع جزوي از زندگي روزمره مردم شده است.
به گزارش روابط عمومي رسانه ملي محمد حسين صوفي گفت: امروز رسانه راديو وظايف و رسالت عظيمي بردوش مي‌كشد چرا كه با وجود وسايل و ابزار متعدد ارتباط جمعي مردم ما با راديو انس و الفت بيشتري دارند و به اين رسانه عشق مي‌ورزند.

صوفي گفت: راديو تنها وسيله اطلاع رساني فراگير در كشور است كه همواره با مخاطبان همراه بوده و در كنار نقش اطلاع رساني، وظيفه فرهنگ سازي و بيان هنجارها را نيز بر عهده دارد.

معاون صدا افزود: خوشبختانه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي بويزه طي سالهاي اخير راديو توانسته با توسعه كمي و كيفي در زمينه‌هاي اطلاع رساني فرهنگ سازي و تفريح و سرگرمي نقش بسيار سازنده‌اي را در جامعه اسلاميمان ايفا كند.

صوفي در بخشي از سخنانش با اشاره به قطع شبكه‌هاي برون مرزي ايران گفت: تأثير رسانه‌اي ايران در جهان، به ويژه نقش مؤثر كشورمان در بيداري اسلامي باعث شد امپرياليسم خبري تاب تحمل سخن حق و فرياد مستضعفان و محرومان جهان را نداشته باشد و با زير پا گذاشتن آشكار تمام قوانين و كنوانسيون‌هاي حقوقي بين‌المللي و عرف جهان تصميم به قطع شبكه‌هاي ايراني بگيرد.

وي همزماني قطع شبكه‌هاي برونمرزي جمهوري اسلامي ايران با تشديد فشارهاي بين‌المللي و تحريم‌ها عليه ايران و توهين به نبي اكرم اسلام را حكايت از عمق ضعف و ناتواني غربي‌ها دانست.

راه‌اندازي راديو لبخند در دهه فجر

صوفي گفت: هم اينك 24 شبكه راديويي ايراني براي مخاطبان خود در ايران و جهان برنامه‌هاي متنوع پخش مي‌كنند اما يكي از اهداف رسانه ملي توسعه و ايجاد شبكه‌هاي راديويي تخصصي است و در همين رابطه بيست و پنجمين شبكه راديويي به نام راديو لبخند در ايام دهه مبارك فجر امسال افتتاح مي‌شود.

معاون صدا با تاكيد بر اين‌كه شبكه راديويي جوان از بدو تاسيس تا كنون خوب عمل كرده و توانسته مخاطبان جوان فراواني را جذب كند گفت: استقبال بسيار گسترده مخاطبان جوان از جشنواره راديويي جوانه به ما انگيزه مضاعف مي‌دهد تا جشنواره سال آينده را كه بصورت بين‌المللي خواهد بود با شكوه تر برگزار كنيم.

وي گفت: از همه مخاطبان جوان راديو جوان انتظار دارم كه در سومين جشواره جوانه با تلاش و جديت بيشتر و با آثار بهتري حضور يابند.

در دومين جشنواره راديو جوان بيش از يازده هزار اثر به دبيرخانه ارسال شد كه از اين تعداد 5252 اثر شنيداري و 6204اثر غير شنيداري 227 نقد راديويي و 737 ايده راديويي بوده است.

در مراسم اختتاميه دومين جشنواره جوانه به 49 مخاطب برگزيده راديو جوان كه آثارشان در بخشهاي برنامه سازي راديويي، آنونس، قطعه موسيقي، نقد راديويي،مقاله، وبلاگ، متن راديويي، داستانك، شعر، مستند و بازيگري اثر برتر معرفي شده بود جوايزي اهدا شد.

اين جشنواره همچنين پنج جوان برتر كشور را كه در حوزه‌هاي علمي، كارآفريني، فرهنگ قرآني و ورزش فعال بودند معرفي و تنديس جشنواره را به آنان اهدا كرد. دكتر مريم اسلامي جوان برتر حوزه علمي، مهندس اميرحسين شاهاني جوان برتر حوزه كارآفريني، دكتر حميد رضا حسن زاده توكلي جوان برتر حوزه فرهنگ حامد شاكري نزاد جوان برتر حوزه قرآني و احسان حدادي جوان برتر حوزه ورزش.

در پايان اين مراسم هم از نماد سومين جشنواره بين‌المللي جوانه كه سال آينده در تهران برگزار مي‌شود رونمايي شد.


نوشته شده در   سه شنبه 2 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode