ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 9 مهر 1391     |     کد : 43500

برپایی نمایشگاه کتاب گامی برای تقویت زمینه‌های مطالعه است

استاندار آذربایجان‌شرقی طی پیامی به دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز گفت: برپایی نمایشگاه کتاب گامی برای توسعه فرصت‌ها و تقویت زمینه‌های مطالعه است.

 استاندار آذربایجان‌شرقی طی پیامی به دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز گفت: برپایی نمایشگاه کتاب گامی برای توسعه فرصت‌ها و تقویت زمینه‌های مطالعه است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی در این پیام آورده است: انجام رسالت بزرگ آگاهی‌بخشی به افکار عمومی از سوی فرهیختگان جامعه، یقیناً ضمانت واقعی برای تثبیت موفقیت‌ها و فتح قله‌های دانش و فناوری در رقابت‌های تنگاتنگ علمی در جهان امروز است.

وی افزوده است: ایجاد نمایشگاه‌های گسترده کتاب برای توسعه فرصت‌ها و تقویت زمینه‌های مطالعه در موضوعات متنوع، گامی عملی برای تحقق این اهداف عالیه است، تاکید مقام معظم رهبری در تولید فکر، علم و فناوری در واقع، خودباوری، توکل به خدا و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را طلب می‌کند که این مهم البته در جای جای میهن اسلامی و استان آذربایجان‌شرقی مورد توجه جدی قرار گرفته و بایستی با قوت بیشتر دنبال شود. به واسطه برخورداری از توانمندی‌های مناسب و حضور آگاهانه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، آذربایجان‌شرقی، استانی ‌فرهنگی و مذهبی به شمار می‌آید.

استاندار اذربایجان‌شرقی در ادامه آورده است: برگزاری هر ساله نمایشگاه بزرگ کتاب در تبریز و استقبال باشکوه علاقمندان از این رویداد مهم فرهنگی نیز نکته دیگری است بر جایگاه باارزش فرهنگ مطالعه در این خطه فرهنگ‌دوست.

وی ضمن تاکید به حضور پرشور و استقبال گسترده آحاد جامعه از این نمایشگاه گفت: لازم می‌دانم از مساعی ارزشمند متصدیان امور در فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمام دست‌اندرکاران، ناشران و نویسندگان گرامی قدردانی کنم.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هشتم تا دهم مهرماه جاری از ساعت 13 تا 20 در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپاست.


نوشته شده در   يکشنبه 9 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode