ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 3 مهر 1391     |     کد : 43204

تبریز میزبان کنگره بزرگ شهدا

شهردار تبریز گفت: کنگره بزرگ شهدای تبریز در قالب برنامه‌های مختلف و متنوع پنجشنبه ششم مهرماه در تالار مصلای اعظم امام خمینی (ره) توسط شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

شهردار تبریز خبر داد
تبریز میزبان کنگره بزرگ شهدا 
شهردار تبریز گفت: کنگره بزرگ شهدای تبریز در قالب برنامه‌های مختلف و متنوع پنجشنبه ششم مهرماه در تالار مصلای اعظم امام خمینی (ره) توسط شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس را وظیفه تمام آحاد جامعه و مسئولان دانست.

وی افزود: شهدای گرانقدر دوران هشت ساله دفاع مقدس به عنوان نمادهای ایثار، جانفشانی و غیرت ملی که با نثار جان خود در راه دفاع از کیان و تمامیت ارضی کشور زمینه‌ساز اقتدار و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند، شایسته والاترین ارج‌گذاری و پاسداشت هستند.

نوین تصریح کرد: مدیریت شهری تبریز با درک همین موضوع و در راستای ادای دین به ایثارگری‌های این عزیزان بزرگ‌ترین کنگره و یادواره شهدا و سرداران شهید تبریز را پنجشنبه این هفته برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری تبریز با درک همین موضوع و در راستای ادای دین به ایثارگری‌های این عزیزان، بزرگ‌ترین کنگره و یادواره شهدا و سرداران شهید تبریز را همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و با همکاری نهادها و سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی، فرمانداری، استانداری و نیروهای مسلح برگزار خواهد کرد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: فضاسازی محیطی به عنوان مقدمه برگزاری کنگره بزرگ 4 هزار و 600 شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس شهرستان تبریز با نصب تصاویر، تمثال و گزیده وصیت‌نامه‌های شهیدان گرانقدر طی روزهای گذشته و در اقدامی هماهنگ و هدفمند از سوی مناطق دهگانه و نیز سازمان فرهنگی هنری شهرداری آغاز شده است.

وی تصریح کرد: مقرر شده مراحل نصب تصاویر و گزیده وصیت‌نامه‌های شهدا تا پیش از زمان برگزاری این یادواره در تمام نقاط و محلات و معابر سطح شهر به اتمام برسد.

نوین در ادامه با اشاره به مهم‌ترین محورها و بخش‌های جنبی این کنگره خاطرنشان کرد: جمع‌آوری اطلاعات لازم برای انتشار ویژه‌نامه کنگره، انتشار کتاب کودک با موضوع ایثار و شهادت، انتشار چند کتاب با موضوع معرفی شهدای تبریز، تولید فیلم‌های موضوعی در ارتباط با شهدا، برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع نقش گردان‌های آذربایجان و تبریز در دفاع مقدس، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی و قصه‌نویسی، انتشار ویژه‌نامه شهدای بمباران، برپایی نمایشگاه‌های عکس و نقاشی، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری یادواره‌های جنبی در محلات با عنوان یادواره شهدای محلات و طراحی و نصب یادمان‌های شهدای بمباران از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده این کنگره به شمار می‌رود.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری تبریز کنگره مذکور در سطحی بالا و به شکلی آبرومند برگزار شود.


نوشته شده در   دوشنبه 3 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode