ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 شهريور 1391     |     کد : 42744

امام جمعه سراب: اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) نقطه استیصال دشمنان اسلام است

امام جمعه سراب گفت: ساخت و نشر فیلم اهانت آمیز به ساحت نبی مکرم اسلام نشان دهنده استیصال و ناتوانی دشمنان اسلام و قرآن در مواجه با رشد روزافزون اسلام خواهی در جهان است.

امام جمعه سراب گفت: ساخت و نشر فیلم اهانت آمیز به ساحت نبی مکرم اسلام نشان دهنده استیصال و ناتوانی دشمنان اسلام و قرآن در مواجه با رشد روزافزون اسلام خواهی در جهان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های امروز نمازجمعه این شهر با بیان اینکه به اذعان آمارهای رسمی دولت آمریکا شمار کسانی که در این کشور به دین اسلام می‌گروند؛ به نحو چشمگیری افزایش یافته است، اظهار کرد: فحش، ناسزا و توهین کار افرادی است که در میدان منطق و مباحثه کم می‌آورند و اقدام مذبوحانه اخیر در انتشار فیلم ساخته عوامل صهیونیستی در این راستا صورت گرفته است.

خطیب جمعه سراب وحدت و همبستگی مسلمانان را تنها راه مقابله با موج خشونت و توهین علیه مسلمانان در دنیا دانست و افزود: اگر اتحاد و همبیستگی در بین صفوف مسلمانان حاکم شود اردوگاه دشمنان اسلام فرو خواهد ریخت.

وی سازمان‌های بین‌المللی را به سکوت جانبدارنه متهم و تصریح کرد: سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی چشم و گوش خود را به روی جنایت‌های بی‌شمار علیه مسلمانان عالم بسته و فقط در برابر کشته شدن چند صهیونیست حساس می‌شود.

وی سکوت مجامع جهانی در برابر جنایت‌های صورت گرفته در میانمار، فلسطین و اردوگاه‌های صبرا و شتیلای لبنان و نیز جنایت‌های نظامیان غرب در افغانستان،عراق و زندان های ابوغریب و گوانتانامورا از مصادیق آن دانست.

خطیب جمعه سراب با طرح این پرسش که چرا دستگاه‌های امنیتی کشورهایی که اهانت و توهین به مقدسات دین اسلام در انها صورت می‌گیرد با مسببان این توهین‌ها برخوردی انجام نمی‌دهند، یادآور شد: اگر با کاریکاتوریست اهانت کننده و سوزاننده قران برخورد قاطعی صورت می‌گرفت کار به ساخت و تولید فیلم موهن کشیده نمی‌شد.

وی این گونه اقدامات را تعمدی و برنامه‌ریزی شده از سوی دشمنان عنوان کرد.

امام جمعه سراب در ادامه با اشاره به ساخت مصلای بزرگ سراب از مومنان و خیران خواست تا کمک‌های بیشتری برای احداث این مکان ارزشمند و میراث ماندگار داشته باشند.

اکرمی با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه و روز دختر گفت: حضرت معصومه (س) الگویی نمونه برای دختران است.

وی ادامه داد: دختری که در خاندان پیامبر، لقب کریمه اهل بیت را به خود اختصاص داد و نگین شهر قم شد.

امام جمعه سراب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته سراب با انتقاد شدید از برخی تالارهای پذیرایی سراب که اجازه برگزاری جشن عروسی در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق را داده بودند از دستگاه‌های نظارتی خواست تا دقت بیشتری در این زمینه داشته باشند تا احساسات عمومی جریحه‌دار نشود.


نوشته شده در   جمعه 24 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode