ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 21 شهريور 1391     |     کد : 42596

استاندار آذربایجان شرقی:‌ 10 هزار خانوار نیازمند خانه ‌هستند

استاندار آذربایجان ‌شرقی از اتمام آواربرداری در 70 درصد روستاهای زلزله‌زده خبرداد و گفت: 10 هزار خانوار هم‌اینک نیازمند خانه هستند‌.

اتمام آواربرداری در 70 درصد روستاهای زلزله‌زده
استاندار آذربایجان شرقی:‌ 10 هزار خانوار نیازمند خانه ‌هستند
استاندار آذربایجان ‌شرقی از اتمام آواربرداری در 70 درصد روستاهای زلزله‌زده خبرداد و گفت: 10 هزار خانوار هم‌اینک نیازمند خانه هستند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمدعلیرضا بیگی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر امور خارجه و هیئت همراه برگزار شد، با تقدیر از عملکرد ایران در خصوص برگزاری اجلاس جنبش غیرمتعهدها این موفقیت بزرگ ‌را تبریک گفت.

وی افزود: امروز نخستین جلسه شورای اداری استان را بعد از حادثه زلزله برگزار می‌کنیم که نشان از برگشتن شرایط به حالت عادی است.

بیگی گفت: در حادثه زلزله 300 هزار نفر از جمعیت استان درگیر شدند که 120 هزار نفر از این عده امروز در شرایط سخت قرار گرفته‌اند که نیازمند سرپناه هستند.

وی افزود: برخی از هموطنان عزیز به دلیل وقوع پس‌لرزه‌ها هنوز اطمینان ندارند به خانه و کاشانه خود برگردند و در حال حاضر در چادرهای اسکان اضطراری زندگی می‌کنند.

بیگی گفت: 10 هزار خانوار هم اینک نیازمند خانه هستند که باید تا فرارسیدن فصل سرما بتوانیم آنها در جاهای امن اسکان داد.

بیگی تصریح کرد: امروز با قوت و قدرت تمام در حال بازسازی مناطق هستیم و در کنار آواربرداری که 70 درصد آن انجام شده در حال ساخت بناها بوده و پیگیر امور تا رسیدن به نتیجه هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: امروز اساسی‌ترین نیاز مردم در مناطق زلزه زده تامین مسکن دائم و مطمئن است که با توجه به مصوبات دولت ساخت سریع آن در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

وی گفت: کمک‌های مالی دولت براساس مصوبات صورت گرفته چه در قالب قرض‌الحسنه و چه به شکل بلاعوض به مرور در اختیار روستاییان آسیب دیده قرار می‌گیرد.

بیگی تصریح کرد: جا دارد امروز از تلاش تمام دست‌اندرکاران، مسئولان، اقشار مختلف مردم و کسانی که کمک‌رسانی، امداد و نجات، ارسال کمک‌های مادی و معنوی داشتند، تشکر کنیم که خستگی از وجود همه ما زدوده شده و انرژی مثبت و مضافی برای ادامه کارها به ما بخشیدند.

وی افزود: در حالیکه دشمن درصدد بود از بحث زلزله بهره‌برداری سیاسی به نفع خود کند، حضور به موقع مسئولان و تدابیر آنها تواسنت خنثی‌کننده هر توطئه‌ای باشد و آنان را رسوا کرد.

بیگی گفت: مسئولات توانستند در بحث امدادرسانی و اسکان زلزله‌زدگان کارنامه درخسانی ارائه کنند که در ادامه باید بتوانیم در امر ساخت سرپناه مطمئن و مستحکم نیز رکورد بزنیم.


نوشته شده در   سه شنبه 21 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode