ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 7 شهريور 1391     |     کد : 41942

اجلاس عدم تعهد بيانگر ناکامي استکبار در برابر ايران است

معاون فرهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: برگزاري اجلاس سران غير متعهدها در تهران نشان از ناکامي غرب در برابر سياست هاي صلح جويانه انقلاب اسلامي است .

 

معاون فرهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: برگزاري اجلاس سران غير متعهدها در تهران نشان از ناکامي غرب در برابر سياست هاي صلح جويانه انقلاب اسلامي است .

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،حجت الاسلام ميکائيل اسکندري در گفتگو با روابط عمومي اظهارداشت: مقارن شدن اين اجلاس با هفته دولت گامي رو به جلو براي نظام مقدس جمهوري اسلامي است تا کشورهاي مهمان جمهوري اسلامي ايران از نزديک با توفيقات اين نظام مردمي و دولت برخواسته از اراده آن آشنا و به ناکامي هاي استکبار و صهيونيسم جهاني در برابر آن پي ببرند.

وي اظهار داشت: امنيت پايدار در ايران و نشاط اجتماعي موجود در آن که ناشي از ايستادگي 33 ساله در برابر تمام موجوديت استکبار جهاني است ثبات سياسي کشورمان را در منطقه خاورميانه و کشورهاي حوزه خليج فارس به عنوان يک نظام سياسي ممتاز به نمايش گذاشته است.

اسکندري افزود: با اين حضور در تهران کشورهاي دنيا خواهند دانست که جريان بيداري اسلامي در کشورهاي عربي با الهام از بيانات بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب با الگو گيري جوانان اين کشورها از مشي اسلامي جوانان ايراني محقق شده و تبليغات سوء عليه اين حرکت در راستاي کم رنگ کردن نقش انقلاب اسلامي در آن بود.

معاون فرهنگي تبليغات اسلامي استان با تاکيد بر تاثير مثبت اين اجلاس بر اقتصاد کشورمان و شکست تحريم ها گفت: در حال حاضر آنچه مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامي است داشتن يک اقتصاد مقاومتي در برابر تحريم ها و فشار است که مي تواند نياز کشور را از درون تامين و براي کشورهاي ديگر با دستيابي به روش هاي نوين توليدي ايجاد نيار کند.

اسکندري گفت: اين اجلاس فرصتي است که اعضاي جنبش از نزديک با نمود اين اقتصاد مقاومتي آشنا و وجه تمايز آن با اقتصاد رياضتي را درک کنند و با رسيدن به خود باوري براي دستيابي به يک هدف جامع و مشترک جهت مديريت مشترک جهاني بدون وابستگي به شرق و غرب در کنار انقلاب اسلامي ايران قرار بگيرند.


نوشته شده در   سه شنبه 7 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode