ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 مرداد 1391     |     کد : 41350

امام جمعه تبریز: سقوط رژیم صهیونیستی قطعی و مسلم است

امام جمعه تبریز با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در داخل با بحران مواجه است، گفت: سقوط رژیم صهیونیستی و افول ستاره آن در آینده نه چندان دور قطعی و مسلم است.

 امام جمعه تبریز با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در داخل با بحران مواجه است، گفت: سقوط رژیم صهیونیستی و افول ستاره آن در آینده نه چندان دور قطعی و مسلم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان با اشاره به برگزاری راهپیمایی شکوهمند روز قدس در تبریز و کشور بر تاثیرگذاری این حضور و حمایت گسترده در نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وی با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با افتخار از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند و در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ایستاده و آن را محکوم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی روز جهانی قدس را یادگار ارزشمند امام راحل اعلام کرد و افزود: حرکت وحدت‌آفرین امام خمینی (ره) در روز جهانی قدس از همان روزهای اول اسباب نگرانی عمیق صهیونیست شد و روز به روز نگرانی صهیونیست‌ها را بیشتر کرد.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس روزی بزرگ برای متحد شدن جهان اسلام و پایداری ملت‌های مسلمان است، گفت: هیچ فتنه و نیرنگی از سوی دشمنان اسلام نمی‌تواند این اتحاد را بر هم بزند.

ستاره اسرائیل غاصب در حال افول است

آیت‌الله مجتهد شبستری با اشاره به اینکه ستاره اسرائیل غاصب در حال افول است، خاطر‌نشان کرد: حقیقت روز قدس، تاکید بر مقاومت اسلامی برای اضمحلال رژیم منحوس صهیونیستی است، روز جهانی قدس فرصتی بزرگ برای اتحاد و انسجام جهان اسلام و پایداری ملت‌های مسلمان در برابر جهان غرب و استکبار است.

خطیب جمعه تبریز تاکید کرد: ملت مقاوم ملت فلسطین با الهام از انقلاب اسلامی ایران خواهان استقلال هستند و زیر بار ظلم نمی‌روند.

قطع روابط اقتصادی دول ‌اسلامی با رژیم صهیونیستی

وی ادامه داد: از دول و ملت‌های اسلامی به ویژه عربی انتظار می رود روابط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی با رژیم ضد اسلام و بشریت اسرائیل قطع کنند و با تحریم اقتصادی این رژیم را به رسمیت نشناسند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در داخل با بحران مواجه است، گفت: سقوط رژیم صهیونیستی و افول ستاره آن در آینده نه چندان دور قطعی و مسلم است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: حرکت عظیم بیداری اسلامی در دنیا آغاز شده و رژیم صهیونیستی نگران این امر است و می‌خواهد هر طوری که شده این حرکت‌ها را متوقف کند.

تشکیل هسته و صندوق مشترک در حمایت از فلسطینیان

امام جمعه تبریز همچنین خواستار تشکیل هسته‌های کمک و صندوق برای حمایت از فلسطینیان تا نجات مجاهدان فی سبیل‌الله شد.

آیت‌الله شبستری خطاب به مردم فلسطین گفت: ملت ایران به ویژه مردم آذربایجان به یاد شما بوده و به شما درود می‌فرستیم و راهی را که شما انتخاب کرده‌اید راه انبیا و اولیا بوده و بدانید رهبر رشید ایران، دولت کریمه و ملت قهرمان ایران هرگز شما را تنها نگذاشته و نخواهد گذاشت.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن می‌خواست با توطئه در سوریه مسئله فلسطین را فراموشی بسپارد، گفت: سوریه خط مقدم مبارزه با اسرائیل است و باید تمام ملت‌های مسلمان از این کشور حمایت کنند.

تسریع در اسکان زلزله‌زدگان

آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی به عنوان مرهمی بر مصائب و سختی‌های مردم این مناطق قدردانی کرد.

آیت‌الله مجتهد شبستری از مردم خواست در حد توان خود زلزله‌زدگان را حمایت کنند.

وی بر تسریع اسکان حادثه‌دیدگان منطقه تاکید کرد و گفت: مسئولان باید قبل از فرا رسیدن فصل سرما نسبت به اسکان قطعی زلزله‌زدگان همت کنند و جلب رضایت مردم را اصل در امور قرار دهند.

امام جمعه تبریز با تقدیر از کمک‌های نقدی و غیرنقدی عموم مردم آذربایجان و سایر استان‌های کشور نسبت به حادثه‌دیدگان گفت: دولت باید کمک‌های بلاعوض خود نسبت به بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده و ویران شده روستاییان را افزایش داده و موجبات آرامش‌خاطر آنان را فراهم کنند.


نوشته شده در   جمعه 27 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode