ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 مرداد 1391     |     کد : 40955

امام جمعه تبریز: ستاره اسرائیل در حال افول است

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مسلمانان به زودی جشن فروپاشی رژیم صهیونیستی را برگزار می‌کنند، گفت: رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی قرار گرفته و ستاره اسرائیل غاصب در حال افول است.

امام جمعه تبریز: ستاره اسرائیل در حال افول است / جشن فروپاشی رژیم صهیونیستی به زودی برگزار می‌شود
امام جمعه تبریز با بیان اینکه مسلمانان به زودی جشن فروپاشی رژیم صهیونیستی را برگزار می‌کنند، گفت: رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی قرار گرفته و ستاره اسرائیل غاصب در حال افول است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باید روز قدس با حضور قاطبه مسلمانان با شکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

خطیب جمعه تبریز روز جهانی قدس را یادگار ارزشمند امام راحل اعلام کرد و افزود: حرکت وحدت‌آفرین امام خمینی (ره) در روز جهانی قدس از همان روزهای اول اسباب نگرانی عمیق صهیونیست شد و روز به روز نگرانی صهیونیست‌ها را بیشتر کرد.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس روزی بزرگ برای متحد شدن جهان اسلام و پایداری ملت‌های مسلمان است، گفت: هیچ فتنه و نیرنگی از سوی دشمنان اسلام نمی‌تواند این اتحاد را بر هم بزند.



ستاره اسرائیل غاصب در حال افول است

آیت‌الله مجتهد شبستری تاکید کرد: امسال در حالی روز قدس فرا می‌رسد که به اذعان رهبران و کارشناسان صهیونیست‌، اسرائیل هیچ دوره‌ای این چنین شکست خورده و سرافکنده نبوده است.

وی با اشاره به اینکه ستاره اسرائیل غاصب در حال افول است، خاطر‌نشان کرد: حقیقت روز قدس، تاکید بر مقاومت اسلامی برای اضمحلال رژیم منحوس صهیونیستی است، روز جهانی قدس فرصتی بزرگ برای اتحاد و انسجام جهان اسلام و پایداری ملت‌های مسلمان در برابر جهان غرب و استکبار است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: حرکت عظیم بیداری اسلامی در دنیا آغاز شده و رژیم صهیونیستی نگران این امر است و می‌خواهد هر طوری که شده این حرکت‌ها را متوقف کند.



راهپیمایی روز قدس با خیزش‌های اسلامی گره خورده است

وی با دعوت از عموم مردم ایران به ویژه مردم غیرتمند آذربایجان‌شرقی برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: مردم با حضور باشکوه و گسترده خود مشت محکمی بر دهان استعمارگران و آمریکا خواهند زد و ستون فقرات رژیم صهیونیستی را متلاشی خواهند کرد.

آیت‌الله مجتهد شبستری با بیان اینکه هر روز که می‌گذرد نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی در دنیا افزایش پیدا می‌کند، ابراز داشت: رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی قرار گرفته و به فضل الهی نابودی این رژیم خون‌آشام نزدیک شده و مسلمانان به زودی جشن فروپاشی رژیم صهیونیستی را برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی راهپیمایی روز قدس امسال آن است که با سرنوشت مردم کشورهای منطقه که درگیر خیزش‌های اسلامی هستند ارتباط تنگاتنگ و معنی‌دار پیدا کرده است.



ربایندگان زائران ایرانی منتظر عواقب تلخ آن باشند

وی همچنین به تحولات کشور سوریه پرداخت و ادامه داد: سوریه تاوان حمایت از مقاومت اسلامی را در حال حاضر می‌پردازد چون سوریه در خط مقدم مقاومت با رژیم صهیونیستی قرار دارد.

آیت‌الله مجتهد شبستری به ربوده شدن 48 زائر ایرانی در سوریه اشاره کرد و گفت: ایرانی‌ها، آمریکا را مسئول اصلی ربوده شدن زائران ایرانی می‌دانند چون آمریکا، رهبری تروریست‌ها را بر عهده دارد.

خطیب جمعه تبریز گفت: اگر ایرانی‌ها ربوده شده به سلامت آزاد نشوند باید مسببان این حادثه منتظر عواقب تلخ این حادثه باشند.



عزت دنیا و آخرت را مدیون ایثارگران هستیم

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه تبریز با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان پس از تحمل سال‌ها مشقت و مرارت زندان‌های رژیم بعث به کشور بازگشتند در حالی که عشق به وطن در وجود آنان شعله‌ور بود.

امام جمعه تبریز اظهار داشت: بسیاری از این عزیزان در بازگشت به وطن بر خاک کشور سجده کردند و بسیاری نیز بر خاک میهن بوسه زدند و امروز عزت دنیا و آخرت خود را مدیون ایثارگران هستیم.

آیت‌الله مجتهد شبستری در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به عمل به دستورات قرآن تاکید کرد و گفت: اگر آموزه‌های قرآن کریم به صورت صحیح و کامل در همه مسائل جامعه جاری شود، هیچ‌گونه مشکلی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نخواهیم داشت.


نوشته شده در   جمعه 20 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode