ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 مرداد 1391     |     کد : 40950

امام جمعه مراغه: رژیم صهیونیستی‌ با شلیک یک گلوله به ایران گور خود را می‌کند

امام جمعه مراغه با اشاره به یاوه‌گویی‌های صهیونیست در حمله به تاسیسات صلح آمیز هسته‌ای ایران گفت: با شلیک یک گلوله به ایران، پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیست‌ را با خاک یکسان می‌کنیم.

 امام جمعه مراغه با اشاره به یاوه‌گویی‌های صهیونیست در حمله به تاسیسات صلح آمیز هسته‌ای ایران گفت: با شلیک یک گلوله به ایران، پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیست‌ را با خاک یکسان می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه مراغه اظهار کرد: مردم ایران آخرین جمعه ماه رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مسئله فلسطین، لبنان و سوریه تجدید بیعت می‌کنند.

وی افزود: راهپیمایی هفته آینده نشان خواهند داد علاوه بر اینکه ایرانیان حامی مظلومان و مستضعفان هستند از فناوری صلح آمیز خود دفاع می‌کنند و آن را حق مسلم خود می‌دانند.

خطیب جمعه مراغه، با اشاره به سالروز مقاومت 33 روزه حزب الله در برابر صهیونیست‌، افزود: لبنان، سوریه و فلسطین خط مقدم جهان اسلام در برابر صهیونیست‌ها و زورگویان جهان و فریب خوردگان منطقه از جمله آل‌سعود، ترکیه و قطر هستند.

وی گفت: به راه انداختن جنگ در سوریه و خلع سلاح حزب الله و محاصره مردم فلسطین خیانت به مسلمانان و هموار کردن راه برای جنایت بیشتر از سوی صهیونیست‌ها است.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به یاوه‌گویی‌های صهیونیست ها در حمله به تاسیسات صلح آمیز هسته‌ای ایران افزود: با شلیک یک گلوله به ایران پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیست‌ با خاک یکسان می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به سالروز شهادت حضرت امیر مومنان علی (ع) افزود: آن حضرت از آغاز اسلام تا زمان شهادت در خدمت اسلام و مسلمین بود و در این راه هم مظلومانه به شهادت رسید.


نوشته شده در   جمعه 20 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode