ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 مرداد 1391     |     کد : 40946

امام جمعه هشترود: روز قدس رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان است

امام جمعه هشترود با بیان اینکه روز قدس رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان است، گفت: روز قدس اوج مبارزه با رژیم صهیونیستی و روز اتحاد جهان اسلام است.

 امام جمعه هشترود با بیان اینکه روز قدس رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان است، گفت: روز قدس اوج مبارزه با رژیم صهیونیستی و روز اتحاد جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه هشترود اظهار کرد: در روز جهانی قدس مسلمانان با راهپیمایی و حضور گسترده، اتحاد بیش از پیش خود را به رخ دشمنان اسلام و قرآن می‌کشند و به ایادی استکبار و همدستانش اعلام می‌کنند که تا آزادی کامل قدس آماده جانفشانی هستند.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی و کسانی که با اسلام دشمنی دیرینه دارند، مسلمانان را در گوشه و کنار دنیا به جان هم انداخته‌اند و ما وظیفه داریم برای خنثی کردن این توطئه‌ها با تمام قوا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به صحنه اتحاد مسلمانان علیه آنها تبدیل کنیم.

رشادی اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار علیه رژیم صهیونیستی در راستای لبیک به ندای امام راحل و منویات مقام عظمای ولایت وظیفه‌ انسانی، اعتقادی و اسلامی تمام مسلمانان است.

خطیب جمعه هشترود اضافه کرد: روز جهانی قدس از یادگاران ارزشمند امام راحل و تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی در برابر مستکبران و زورگویان عالم است.

وی گفت: روز جهانی قدس همچنین فرصتی بزرگ برای اتحاد و انسجام جهان اسلام و پایداری ملت‌های مسلمان در برابر جهان غرب و استکبار است.

امام جمعه هشترود در ادامه گفت: در زمان حال الگوی جوانان باید بصیرت حضرت علی (ع) باشد و نسل امروز باید با فرهنگ شهادت، ایثار و معنویت آشنا شوند زیرا جوانان امروزی نقش مهمی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دارند.

رشادی در ادامه نسل جوان امروزی را با بصیرت‌تر و عمیق‌تر از نسل گذشته دانست و افزود: امروز دشمنان قصد انحراف جوانان ما را دارند اما جوانان ما با توجه به بصیرتی که دارند و الگویی که از ائمه اطهار و امام علی (ع) گرفته‌اند هرگز موفق نخواهند شد.


دشمنان اعتقادات جوانان را مورد هجمه قرار داده‌اند

وی خطاب به جوانان گفت: دشمنان اعتقادات شما را مورد هجمه قرار داده‌اند و شماها باید با شرکت گسترده خود در نمازهای جماعت و جمعه مشت محکمی بر دهان آنها بزنید.

خطیب جمعه هشترود حضرت علی (ع) را صدای عدالت و انسانیت دانست و افزود: تحقق عدالت بدون دفاع از مظلوم امکان ندارد و یکی از شاخص‌های عدالت‌طلبی این است که در کنار مظلوم باید بی‌تفاوت نبوده و در مقابل مظلومان عالم حساس باشیم.

رشادی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به شب‌های قدر اشاره کرد و افزود: لیلةالقدر میعاد انسان با خداست شبی که در آن طلوع فجر برای انسان‌ها از سوی خداوند سلامتی و صحت به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: تقدیر و تصویب اعمال یک ساله انسان توسط ملائکه به امام زمان (عج) می‌رسد.

خطیب جمعه هشترود از شب‌های قدر به عنوان اوج معنویت رمضان یاد کرد و افزود: زندگی مومن در این شب رنگ خدایی می‌گیرد.

امام جمعه هشترود با آرزوی موفقیت به مدال‌آوران المپیک گفت: آنها نام ایران را در دنیا سربلند کردند.


نوشته شده در   جمعه 20 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode