ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391     |     کد : 40227

امام جمعه هشترود: مردم و مسئولان وحدت داشته باشند

امام جمعه هشترود به اهمیت وحدت و همبستگی بین مردم و مسئولان تاکید کرد.

امام جمعه هشترود به اهمیت وحدت و همبستگی بین مردم و مسئولان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار کرد: نظام قدرتمند جمهوری اسلامی تمام قلب‌ها را تسخیر کرده و از نظر معنوی بر تمام کشورها گسترش یافته است و روزی خواهد رسید که این نظام و انقلاب ابرقدرت بزرگ جهانی خواهد شد.

خطیب جمعه هشترود افزود: بیداری ها و آگاهی‌های صورت گرفته در جهان از انقلاب اسلامی ما نشات گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز ابرقدرت‌ها و مستکبران امپریالیسم دانسته‌اند که نظام ما نظام پویا و قدرتمند است و از این لحاظ هر روز با این نظام مخالفت می‌کنند.

وی با تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته‌ای گفت: دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، تقویت کننده استقلال و اقتدار ملی در برابر امپریالیسم‌های جهانی است.

رشادی افزود: کشورهای غربی از دستیابی جمهوری اسلامی ایران به انرژی هسته‌ای، می‌ترسند و ترس آنها ناشی از افول قدرت آنها در میان مردمشان و دیگر کشورهاست.

وی افزود: استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای تا تحقق کامل آن که از اهداف نظام است با ایستادگی مردم و تلاش دانشمندان هسته‌ای متوقف نخواهد شد.

رشادی در ادامه اساس مشکلات بشری را دور شدن آنها از قرآن دانست و گفت: آگاهی نداشتن و عمل نکردن به آن باعث گمراهی و ضلالت می‌شود.

وی ادامه داد: عمل به قرآن و سنت را ضامن سعادت و سلامت جامعه و روح بشری دانست و افزود: در قرآن برای درمان بیماری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی راهکارهایی است و تدبر و تفکر نکردن در قرآن به ضرر انسان و بشریت است.

وی به اهمیت وحدت و همبستگی بین مردم و مسئولان تاکید کرد و افزود: عدم همبستگی باعث ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

رشادی همچنین خواستار حل مشکل تورم توسط دولت و مجلس را شد و گفت: مسئولان نباید بگذارند چنین مسئله‌هایی بهانه‌ای در دست دشمنان باشد.


نوشته شده در   جمعه 6 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode