ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 4 مرداد 1391     |     کد : 40099

آن مرد با بالن آمد

عمو پورنگ را همه مي‌شناسند؛ همان عموي شاد و سرحال و پرانرژي برنامه‌هاي كودك كه متخصص غافلگير كردن كودكان است.


جام جم آنلاين: عمو پورنگ را همه مي‌شناسند؛ همان عموي شاد و سرحال و پرانرژي برنامه‌هاي كودك كه متخصص غافلگير كردن كودكان است. او شاداب است و در چشم به هم زدني بچه‌ها را سرشار از شادي و شور مي‌كند و به‌ دليل همين توانايي به چهره دوست داشتني و جذابي براي كودكان تبديل شده است.

عمو پورنگ خوب بلد است با بچه‌ها به گونه‌اي حرف بزند كه همه دوستش داشته باشند. به قول معروف ستاره او شيرين است و يك ويژگي خدادادي منحصر به فرد براي ارتباط برقرار كردن با بچه‌ها دارد.

او اين بار بعد از غيبتي نسبتا طولاني با برنامه «هزار و شصت و شونزده» و البته به همراه يك بالن آمده‌است. اما نكته قابل توجه در مورد برنامه رمضاني او، نه ويژگي ذاتي او و نه ستاره شيرين اوست، بلكه خلاقيت او در اجراهاي جديد و غافلگير كردن كودكان است.

ديروز اما اين عموي پرهيجان تلويزيوني روي آنتن شبكه دو رفت اما برخلاف انتظار برنامه‌اي را آماده نكرده بود. اين اتفاق در يك برنامه زنده امري طبيعي است، اما اين‌كه برنامه‌اي خودش را متعهد كند كه بنا بر قولش بيايد، هر چند كه دكورش آماده نباشد، خيلي نادر است.

عموپورنگ درست سر ساعت آمد و اتفاقا در كنار طراحان و سازندگان دكور با بچه‌ها صحبت كرد و برايشان آواز خواند. او آمد تا ساخت دكور را به بچه‌ها نشان دهد و اين بار قصد كرده بود بچه‌ها را محرم برنامه كند، با آنها خودماني‌تر شود و در تك تك مراحل كار، آنها را همراه خود كند.

او آمده بود تا به بچه‌ها بگويد فردا مي‌آيد و آنها را دعوت به ديدن برنامه كند. همان‌ها كه مطمئنا مي‌دانند عموپورنگ كيست و براي برنامه‌اش لحظه شماري مي‌كنند، اما اين كار خوش قول بودن او را نشان داد و آمدنش به منزله احترام گذاشتن به مخاطباني به نام كودك بود كه اتفاقا مشتاق تر از بزرگسالان هستند و انتظارشان صادقانه و پاك است و دلشان خيلي زود مي‌شكند. و چه خوب است كه پورنگي‌ها اين را مي‌دانند و به انتظار پاك بچه‌ها احترام مي‌گذارند.

مهراوه فردوسي - گروه راديو و تلويزيون


نوشته شده در   چهارشنبه 4 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode