ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 6 تير 1391     |     کد : 38690

شبكه‌هاي راديويي قابل رقابت با راديو‌هاي بين‌المللي

معاون صددر جمع عوامل سيزدهمين جشنواره بين اللملي راديو كه براي تبيين ديدگاه‌ها و اتخاذ تصميمات مشورتي برگزار شد، شبكه‌هاي راديويي را قابل رقابت و مقايسه با رسانه‌هاي بين‌المللي برشمرد.

معاون صداي رسانه ملي:
شبكه‌هاي راديويي قابل رقابت با راديو‌هاي بين‌المللي
جام جم آنلاين: معاون صددر جمع عوامل سيزدهمين جشنواره بين اللملي راديو كه براي تبيين ديدگاه‌ها و اتخاذ تصميمات مشورتي برگزار شد، شبكه‌هاي راديويي را قابل رقابت و مقايسه با رسانه‌هاي بين‌المللي برشمرد.
به گزارش روابط عمومي صدا، محمدحسين صوفي در نشست مشورتي عوامل اجرايي سيزدهمين جشنواره بين‌المللي راديو با حضور دكتر محمد حسين صوفي معاون صداي رسانه ملي در سالن كنفرانس ساختمان شهداي اين معاونت برگزار شد و در طي اين نشست محمد حسين صوفي رويكرد كلي سيزدهمين جشنواره بين‌المللي راديو را صرفاً بين‌المللي بودن آن دانست و اظهار داشت: در كنار بخش بين‌المللي اين جشنواره بخش داخلي آن نيز با توجه به نتايج بدست آمده از برپايي آن در قالب يك امكان ديگر مطرح است كه با عنوان معرفي راديوي برتر در دستور كار قرار دارد و پيگيري خواهد شد.

وي تصريح كرد: براي ارزيابي دقيق تر آثار دريافتي در بخش بين‌الملل جشنواره راديو امكانات ديگري مد نظر قرار خواهد گرفت چرا كه جشنواره راديو را يك پديده مي‌دانيم و معتقديم شبكه‌هاي صداي جمهوري اسلامي ايران پس از برگزاري تعداد 12 جشنواره بين‌المللي به آن اندازه از بلوغ و نبوغ رسيده اند كه بتوانند در حد و اندازه رقابت با رسانه‌هاي بين‌المللي قرار گيرند و با بخش‌هاي خارجي مقايسه شوند.

صوفي وجود بخش‌هاي روتين و رويش را در دوازدهمين جشنواره بين‌المللي راديو مفيد دانست و عنوان كرد: با توجه به نتايج خوبي كه از وجود اين بخش‌ها در برگزاري دوازدهمين جشنوراه بين‌المللي راديو به دست آمده است بنا نيست تا اين قسمت‌ها حذف شوند فقط بايد با تغيير قالب و با فرم بين‌المللي عرضه شوند.

صوفي در ادامه برپايي اين نشست را بلافاصله و در مدت زماني كوتاه پس از برپايي دوازدهمين جشنواره بين‌المللي راديو در نوع خود بي نظير دانست.

در اين نشست بهروز رضوي نژاد دبير سيزدهمين جشنواره بين‌المللي راديو و حاضران در آن به ارائه ديدگاههاي خود در خصوص برپايي هر چه بهتر اين جشنواره پرداختند.


نوشته شده در   سه شنبه 6 تير 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode