ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 تير 1391     |     کد : 38487

تمهيدات شبكه معارف براي مسابقات قرآن

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما گفت: اين شبکه در کنار سایر شبکه های سیما، اهتمام ویژه ای به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن دارد.

جام جم آنلاين: مدیر شبکه قرآن و معارف سیما گفت: اين شبکه در کنار سایر شبکه های سیما، اهتمام ویژه ای به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن دارد.
به گزارش روز جمعه جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي شبکه قرآن و معارف سیما، حسن گروسی گفت: صدا و سیما هر سال به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن توجه دارد اما امسال به دلایلی اهتمام ویژه ای به این مسابقات داشته ایم. در این راستا از مدت ها قبل برنامه ریزی های مربوطه را انجام داده ایم و از تمامی تکنیک های رسانه ای برای پوشش و تبلیغات استفاده کرده ایم.

وی افزود: قبل از شروع مسابقات، به دنبال تغییر محل برگزاری، از سالن اجلاس به برج میلاد، نگرانی هایی از استقبال مردم و علاقمندان از مسابقات وجود داشت که با تبلیغات خوبی که توسط سازمان صدا و سیما و ستاد تبلیغات و اطلاع رسانی سازمان اوقاف و امور خیریه صورت گرفت، مردم استقبال بی نظیری از مسابقات داشتند.

گروسی تاکید کرد: برنامه ریزی صحیح، تبلیغات مناسب و برنامه های هدفمند شبکه های سیما در کنار پوشش گسترده شبکه قرآن و معارف سیما از این مسابقات منجر به ایجاد شبکه ای مجازی شد که نتیجه آن برگزاری با شکوه این مسابقات است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در رابطه با همکاری و هماهنگی سازمان صدا و سیما با سازمان اوقاف و امور خیریه اظهارداشت: تعامل و همکاری ما با سازمان اوقاف و امور خیریه بهتر و بیشتر از همیشه است و در چند روز گذشته طی جلساتی که با سرپرست این سازمان، به همراه معاون محترم سیما داشته ایم، تصمیمات و توافقاتی در رابطه با قرآن و فعالیت های قرآنی و بقاع متبرک داشته ایم که انشاالله مردم به زودی شاهد برکات این تصمیمات در قاب تلویزیون خود، خواهند بود.

وی افزود: برنامه ریزی ها در موضوعات قرآن، بقاع متبرکه و وقف است و در نظر داریم برنامه های مختلفی در این سه موضوع تولید و به مردم عزیز کشورمان ارائه کنیم.

گروسی در رابطه با برنامه های در نظر گرفته شده در رابطه با مسابقات نیز اظهارداشت: امسال برای مسابقات قرآن چندین مستند تولید کرده ایم که یکی از آنها که در مورد ورود متسابقین به ایران است را پخش کرده ایم و دیگر مستندها نیز از روند برگزاری مسابقات ساخته می شود و به مرور پخش خواهد شد. همچنین در پایان مسابقات و در روزهای آتی در برنامه پلاک 114 از شبکه قرآن و معارف سیما، با حضور کارشناسان و منتقدان به نقد و بررسی مسابقات خواهیم پرداخت.


نوشته شده در   شنبه 3 تير 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode