ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 25 خرداد 1391     |     کد : 38116

نمايش فيلم‌هاي سينمايي در تعطيلات

بيش از 20 فيلم سينمايي و تلويزيوني در تعطيلات آخر هفته از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار، تهران، شما و نمايش روزهاي پنجشنبه و جمعه 25 و 26خرداد ماه پخش مي‌شود.

تلويزيون آخر هفته نقش ليلي مي‌زند
جام جم آنلاين: بيش از 20 فيلم سينمايي و تلويزيوني در تعطيلات آخر هفته از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار، تهران، شما و نمايش روزهاي پنجشنبه و جمعه 25 و 26خرداد ماه پخش مي‌شود.
شبكه يك

در جستجوي عدالت ـ پنجشنبه ـ ساعت 22

نقش ليلي ـ جمعه ـ ساعت 16

پس‌لرزه ـ جمعه ـ ساعت 24

به گزارش روابط عمومي سيما، فيلم سينمايي «در جستجوي عدالت» به كارگرداني ايگه دانال سون، پنجشنبه ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

در خلاصه داستان فيلم آمده: نيك جرارد زندگي آرامي در كنار همسر خود دارد تا زماني كه همسرش مورد ضرب و شتم قرار مي‌گيرد و او در پي انتقام برمي‌آيد. فرد ضارب توسط گروهي كشته مي‌شود كه نيك از آنها خواسته تا اين كار را انجام دهند، اما پس از آن او درگير يك گروه زيرزميني مي‌شود كه اقدام به قتل مي‌كنند و در صورت همكاري نكردن نيك با آنها براي او پرونده‌سازي كرده و او را به پليس تحويل مي‌دهند.

فيلم تلويزيوني «نقش ليلي» به كارگرداني خسرو معصومي و تهيه‌كنندگي فاطمه ثمرقندي، جمعه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

داستان اين فيلم درباره يك فرش قديمي است كه آرش، همسر سارا نقش آن را كشف مي‌كند. به مرور آرش و سارا متوجه مي‌شوند، شمايل يك زن كه بسيار شبيه ساراست در وسط فرش بافته شده و...

هستي مهدوي‌فر، هادي ديباجي، باقر صحراوردي و ناصر آقايي بازيگران فيلم «نقش ليلي» هستند.

فيلم سينمايي «پس‌لرزه» به كارگرداني برندان داناوان جمعه ساعت 24 از شبكه يك سيما بازپخش مي‌شود.



شبكه دو

كوتاه كردن موهاي آرام ـ پنجشنبه ـ ساعت 30/14

آن شرلي، آغازي نو ـ جمعه ـ ساعت 30/17

خانه پدر كجاست ـ جمعه ـ ساعت 23

فيلم سينمايي «كوتاه كردن مو‌هاي آدام» پنجشنبه ساعت 30/14 از شبكه 2 سيما پخش مي‌شود.

آدام پسر نوجواني است كه بعد از فوت مادر و خواهرش تصميم مي‌گيرد موهايش را كوتاه نكند. او رفتار ناهنجاري دارد و در مدرسه پرخاشگري مي‌كند و مدير مدرسه معتقد است بايد پيش مشاور برود.

فيلم سينمايي آن شرلي، آغازي نو (قسمت اول) به كارگرداني و تهيه‌كنندگي كوين سوليوان، جمعه ساعت 30/17 از شبكه 2 سيما روي آنتن مي‌رود.

آن شرلي نويسنده مشهوري است كه ضمن نگارش نمايشنامه‌اي درباره خاطرات كودكي‌اش، سعي در يافتن نشاني از پدرش دارد و...

جمعه ساعت 23 فيلم سينمايي «خانه پدر كجاست؟» ساخته احمد معظمي از شبكه 2 سيما پخش مي‌شود.

كيومرث اعلايي پيرمردي است كه خانه خود را فروخته و با شراكت يك پيمانكار، 4 طبقه ساختمان ساخته كه 2 واحدِ سهمش را به دختر و پسرش بخشيده است. دختر واحدش را فروخته و به خارج رفته و اكنون كيومرث با پسر و عروسش زندگي مي‌كند. يك شب پس از رفتار بسيار تند عروس، كيومرث خانه را ترك كرده و به خانه سالمندان مي‌رود.



شبكه سه

تبعيض ـ پنجشنبه ـ ساعت 10

بازرس مونتا لبانو ـ پنجشنبه ـ ساعت 15/17

موبي ديك ـ جمعه ـ ساعت 30/11

امپراطوري چونك ـ جمعه ـ ساعت 30/14

فيلم سينمايي «تبعيض» به كارگرداني پاراكاش جي‌ها محصول سال 2011 هند، پنجشنبه ساعت 10 از شبكه 3 سيما بازپخش خواهد شد.

فيلم سينمايي «سربازرس مونتا لبانو» به كارگرداني آلبرتوسيروني، پنجشنبه ساعت 15‌‌/‌‌17 از شبكه 3 سيما پخش مي‌شود.

روز جمعه ساعت 30/11 فيلم سينمايي «موبي ديك» به كارگرداني تري استوكس از شبكه 3 سيما بازپخش مي‌شود.

فيلم سينمايي «امپراطوري چونگ» به كارگرداني ژااو دوو محصول چين، جمعه ساعت 30/14 روي آنتن شبكه 3 سيما مي‌رود.

شي چونگ، پادشاه بي‌رحمي است كه خانواده‌هاي زيادي را قتل‌عام كرده و از بين آنها 2 پسربچه و يك دختربچه را به عنوان فرزند خود به قصر آورده است و...



شبكه 4

راه زندگي ـ پنجشنبه ـ ساعت 30/15

نيكي فور ـ جمعه ـ ساعت 30/20

فيلم سينمايي «راه زندگي» به كارگرداني اليوير شاتزكي پنجشنبه ساعت 30/15 از شبكه 4 سيما بازپخش مي‌شود.

لويي، هنرمند و نقاشي است كه به همراه برادر و دستيارش به جنگ فراخوانده مي‌شود. او درآستانه ازدواج براي دفاع از كشورش در مقابل هجوم آلمان‌ها مجبور به ترك خانه و شهرش مي‌شود و...

جمعه ساعت 30/20 فيلم سينمايي «نيكي فور» در قالب برنامه «سينما 4» از شبكه سيما روي آنتن مي‌رود.

داستان فيلم به روايت مستند گونه 8 سال آخر زندگي نيكي فور، نقاش بومي و فولكور لهستان مي‌پردازد كه زندگي كولي‌وار داشت و اكثر نقاشي‌هاي خود را روي كاغذهاي باطله يا پشت كاغذ سيگار مي‌كشيد و با فروش آنها روزگار مي‌گذرانيد.



شبكه تهران

معجزه تلاش ـ پنجشنبه ـ ساعت 30/13

سهمگين ـ جمعه ـ ساعت 40 دقيقه بامداد

كارناوال مرگ ـ جمعه ـ ساعت 30/13

فيلم انيميشن «معجزه تلاش» به كارگرداني حميدرضا صالحي پنجشنبه ساعت 30/13 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود.

حسنك كه به دنبال فروش بزش از لوبياي سحرآميز بالا رفته تا تخم طلا را به دست آورد، متوجه مي‌شود كه با تخيلات افسانه‌اي نمي‌توان زندگي كرد.

فيلم سينمايي «سهمگين» ساخته كارلوس وارن40 دقيقه بامداد روز جمعه از شبكه تهران بازپخش مي‌شود.

فيلم سينمايي «كارناوال مرگ» به كارگرداني رضا اعظميان و تهيه‌كنندگي حبيب‌الله كاسه‌ساز، جمعه ساعت 30/13 از شبكه تهران پخش مي‌شود.

جواني كه در پشت كاروان جشن و شادي يك مراسم عروسي مانده همسر خود را كه باردار است، از دست مي‌دهد و اين مساله براي او به يك بيماري رواني تبديل شده و درصدد انتقام از عروس و دامادهايي كه در سطح شهر به شادي مي‌پردازند، برمي‌آيد و...



شبكه شما

جاده بي‌انتها ـ پنجشنبه ـ ساعت 30/23

جان و مرجان ـ جمعه ـ ساعت 30/13

فيلم تلويزيوني «جاده بي‌انتها» به كارگرداني رضا سبحاني و تهيه‌كنندگي عباس رافعي، از توليدات صداوسيماي مركز سمنان، پنجشنبه ساعت 30/23 از شبكه شما پخش مي‌شود.

فيلم تلويزيوني «جان و مرجان» به كارگرداني مجيد شيرودي و تهيه‌كنندگي مهدي نجارپيشه، جمعه ساعت 30/13 از شبكه شما پخش مي‌شود.

اميرعلي بيات روي مرجان‌هاي چابهار و استحصال دارويي آنها براي استخوان‌سازي فعاليت مي‌كند. مدتي است طرح او با مشكل روبه‌رو شده و اميرعلي دچار بحران شده است و...



شبكه نمايش

همان نور معروف ـ پنجشنبه ـ ساعت 15/13

بي‌ستاره ـ جمعه ـ ساعت 15/13

فيلم‌هاي سينمايي و انيميشن همان نور معروف، بكاسين و گنج وايكينگ‌ها، نمي‌ترسم نمي‌ترسم، سبيسكوئيت، نابودگر 3 و حلقه، پنجشنبه ساعت 15/13، 15،17، 19، 21، 23 از شبكه نمايش پخش مي‌شود.

فيلم سينمايي «بي‌ستاره» جمعه 15/13 از شبكه نمايش سيما پخش مي‌شود.

احمدرضا كه كارش نصب آنتن است به طور اتفاقي در حين نصب آنتن در يك خانه عاشق ستاره مي‌شود. چند ماه پس از ازدواج براي كار كردن و پول درآوردن راهي ژاپن مي‌شود و...

بهاره رهنما، مريم اميرجلالي، مهران غفوريان، كيانوش گرامي، نيكي نصيريان و غلامرضا بنفشه‌خواه در فيلم تلويزيوني «بي‌ستاره » به كارگرداني بهمن گودرزي بازي كرده‌اند.

فيلم‌هاي گروه ويژه، سه كارگاه در راز قصر وحشت، چيس موران، برخورد نزديك از نوع سوم و عصر اژدها روز جمعه ساعت 15، 17، 19، 21 و 22 از شبكه نمايش پخش مي‌شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 25 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode