ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 خرداد 1391     |     کد : 38106

دوره آموزشی تربیت مربی قرآن در تبریز آغاز به‌‌ کار کرد

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از آغاز به کار دوره آموزشی تربیت مربی قرآن ویژه کوکان 3 تا 6 سال در تبریز خبر داد.

 معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از آغاز به کار دوره آموزشی تربیت مربی قرآن ویژه کوکان 3 تا 6 سال در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به گزارش روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "محمد دادی" اظهار کرد: در این دوره آموزشی هفتاد مربی از 17 موسسه فرهنگی قرآنی از شهرستان‌های استان حضور دارند.

وی افزود: این دوره آموزشی با تدریس استاد "احمدرضا محسنی" از چهره‌های ماندگار قرآنی و معلم قرآن نمونه کشوری از بیستم تا بیست و ششم خردادماه جاری در موسسه جامعه‌القرآن تبریز برگزار می‌شود.

دادی افزود: محتوای آموزشی این کارگاه در قالب روش تدریس روخوانی قرآن همراه با تجوید و لهجه عربی، روش تدریس مفاهیم موضوعی و کاربردی قرآن و سوره‌های قرآن و آموزش علمی نماز به روش‌های بازی، نقاشی،‌ سرگرمی،‌سرود، قصه و کدگذاری است.

وی گفت: مخاطبان مربیان قرآن شرکت‌کننده در این دوره آموزشی، کودکان 3 تا 6 سال هستند که باید با برنامه‌ریزی مناسب، این نونهالان را نسبت به حفظ و قرائت قرآن و درک معنای آیات به زبانی ساده توانا کرد.

دادی افزود: آشنایی با قرآن کریم از دوران کودکی موجب تربیت قرآنی و نهادینه شدن فرهنگ متعالی قرآن در جان و روح انسان می‌شود و اثرات آن در طولانی مدت در رفتار و کردار فرد محسوس و مشهود خواهد بود.

براساس این گزارش دوره آموزشی یاد شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرانی کشور برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در دو آزمون کتبی و کارورزی،‌ مدرک معتبر از این مرکز دریافت می‌کنند.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode