ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 خرداد 1391     |     کد : 37971

احیای 314 مزار تاریخی تبریز

مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای احیای 314 مزار تاریخی تبریز خبر داد و گفت: عزم این اداره کل تبدیل آستان مقدس امامزادگان به کانون های تاثیرگذار اخلاقی و فرهنگی استوار است.

حذف موقوفه خواری و احیای موقوفه داری/ احیای 314 مزار تاریخی تبریز 
مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای احیای 314 مزار تاریخی تبریز خبر داد و گفت: عزم این اداره کل تبدیل آستان مقدس امامزادگان به کانون های تاثیرگذار اخلاقی و فرهنگی استوار است.
حجت الاسلام شهاب حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هم اکنون علاوه بر برنامه ریزی برای احیای رقبات واقع در محدوده تاریخی ربع رشیدی، احیای 314 امامزاده و مزار تاریخی و مذهبی کلانشهر تبریز هم عملیاتی شده است.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش بیش از گذشته رسانه های ارتباط جمعی در فراگیرسازی فرهنگ غنی وقف و اهتمام آنان در محقق کردن اهداف و برنامه های حوزه اوقاف و امورخیریه اظهار داشت: امروزه با همراهی رسانه های ارتباط جمعی و انجام برنامه ریزی های لازم، گام های بلندی در خصوص حذف مقوله ضدفرهنگی موقوفه خواری و ارتقای فرهنگ غنی موقوفه داری برداشته شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی یادآور شد: عزم مدیریت این اداره کل بر اساس تحقق نیات واقفین، افزایش تخصیص اعتبارات ملی و نیز تبدیل آستان مقدس امامزادگان به کانون های تاثیرگذار اخلاقی و فرهنگی استوار است.

حجت الاسلام حسینی همچنین از انتشار نشریه داخلی و تخصصی اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی تحت عنوان "احسان ماندگار" خبر داد و گفت: تالار بزرگ خیریه، فرهنگی و خدماتی این اداره کل نیز با هدف ارائه تسهیلات ویژه خیرخواهانه به زودی تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: راه اندازی نواحی دوگانه اداره اوقاف و امور خیریه تبریز و نیز تاسیس پنج مرکز اداری جدید در سطح شهرستان های آذربایجان شرقی در دستور کار اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قرار دارد.


نوشته شده در   دوشنبه 22 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode