ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391     |     کد : 37573

اندیشه های امام (ره) همیشه جاری در زمان خواهند بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آرمان های امام راحل در حال جامه عمل پوشیدن هستند، آرمانهایی که مخصوص یک دوره زمانی خاص نبوده و نیستند.

خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آرمان های امام راحل در حال جامه عمل پوشیدن هستند، آرمانهایی که مخصوص یک دوره زمانی خاص نبوده و نیستند.
به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز با بیان این مطلب گفت: حرکت بیداری اسلامی که منطقه را در بر گرفته است ناشی از انتشار آرمان های امام راحل در بین امت اسلام است و خواسته ایشان به زودی محقق می شود.

وی افزود: این ایستادگی ملت های مستضعف در برابر مستکبران سرانجام نتیجه خواهد داد و همگی شاهد به ثمر نشستن حرکت های اسلامی در منطقه خواهیم بود.

آیت الله شبستری با اشاره به تحرکات غرب در منطقه برای به خاموشی کشاندن این فعالیتها گفت: حوادث سوریه تاسف بار است و غرب با همکاری عربستان درصدد براندازی حکومت سوریه است و مخالفان خارجی و معترضین داخلی از طرفی خواهان اصلاحات هستند و از طرف دیگر تلاش می کنند اصلاحات صورت نگیرد.

امام جمعه تبریز تحولات اخیر بحرین را نشانگر افزایش اعتراضات مردمی و سرگردانی حکومت این کشور دانست و افزود: هر چند سردمداران بحرین با اقدامات مزدوارنه خود به بحران دامن می زنند ، ولی آینده این کشور روشن است و استقامت مردم این کشور نتیجه خواهد داد.

آیت الله شبستری به حوادث اخیر در جمهوری آذربایجان نیز اشاره کرد و گفت: سرسپرده های این جمهوری با راه اندازی برنامه های مبتذل غیر اخلاقی قصد تضعیف گرایش مذهبی مردم مسلمان این کشور را داشتند و با استقبال ضعیف از این برنامه به خواسته خود نرسیدند .

وی تصریح کرد: آمریکا قصد دارد جمهوری آذربایجان را تبدیل به اسرائیل دوم در منطقه کند غافل از اینکه زمان استعمارگری تمام شده و قدرت استکبارگران رو به افول است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی اخلاقی و شخصیتی امام راحل ایشان را به عنوان احیاگر اسلام دانست و گفت: امام راحل مخصوص یک زمان نبود بلکه اندیشه های وی همواره قابل استفاده است و باید مورد توجه قرار گیرند .


نوشته شده در   شنبه 13 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode