ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 خرداد 1391     |     کد : 37514

امام جمعه سراب: نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند

امام جمعه سراب با انتقاد از برخی دخالت‌های نمایندگان در عزل و نصب‌ها گفت: نمایندگان به عهد و قسم خود پای‌بند باشند.

 امام جمعه سراب با انتقاد از برخی دخالت‌های نمایندگان در عزل و نصب‌ها گفت: نمایندگان به عهد و قسم خود پای‌بند باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: نمایندگان جدید مردم در مجلس شورای اسلامی باید همواره پیام مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند.

وی با اشاره به وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس همواره به عهد و قسمی که در مراسم تحلیف انجام دادند پای‌بند بمانند.

امام جمعه سراب با انتقاد از برخی دخالت‌های نمایندگان در عزل و نصب‌ها گفت: فرصتی که مردم برای خدمتگزاری در اختیار نمایندگان قرار دادند، باید در راستای ایفای وظایف نمایندگی صرف شود.

وی یادآور شد: مبارزه با استکبار و خدمتگزاری به مردم از طریق وضع قوانین راهگشا مدنظر نمایندگان مجلس قرار گیرد.

*اطاعت از ولایت فقیه شکرگذاری از نعمت الهی است

امام جمعه سراب در ادامه با اشاره به ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان داشت: نعمت ولایت‌فقیه بزرگ‌ترین نعمت الهی است که به مردم ارزانی شده و اطاعت و حمایت از ولایت‌فقیه شکرگزاری از اعطای این نعمت بزرگ است.

اکرمی ادامه داد: امام خمینی (ره) در مقطعی حساس از زمان انقلابی را پایه‌ریزی کرد که معادلات سیاسی جهان را درهم ریخت و پدیده‌ای بی‌نظیر برای اجرای عدالت و مبارزه با نظام سلطه و استکبارستیزی رهبری کرد.

وی، انتخاب حضرت آیت‌‌لله خامنه‌ای به رهبری نظام و انقلاب از سوی خبرگان رهبری را انتخابی تاریخی و هوشمندانه عنوان کرد و افزود: رهبری‌های هدایت‌گرانه ایشان همواره کشتی انقلاب اسلامی را در برابر طوفان‌های سهمگین استکبار و استعمار مصون نگه داشته است.

خطیب جمعه سراب با اشاره به سالروز درگذشت آزاده روحانی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابوترابی تصریح کرد: این عزیز از دست رفته قوت قلبی برای تمام اسیران جنگی و رزمندگان اسلام بود.

امام جمعه سراب، ضرورت استفاده معنوی از ایام‌البیض و سنت حسنه اعتکاف را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: اعتکاف راهی برای خودسازی و بازگشت به خویشتن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب اضافه کرد: عبادت و اطاعت دروازه‌های ورود به شهر تقوا هستند.


نوشته شده در   جمعه 12 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode