ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391     |     کد : 36978

شبكه 4 مردم را به تماشاي نگارخانه‌ها مي‌برد

«هنرخانه» و «كارگاه هنر» عنوان دو مجموعه جديد است كه به تهيه كنندگي و كارگرداني بشيري براي پخش از شبكه 4 توليد شده است.

جام جم آنلاين: «هنرخانه» و «كارگاه هنر» عنوان دو مجموعه جديد است كه به تهيه كنندگي و كارگرداني بشيري براي پخش از شبكه 4 توليد شده است.
سعيد بشيري تهيه‌كننده اين دو مجموعه با بيان اين خبر به «جام‌جم» گفت: هنرخانه عنوان برنامه‌اي است كه قرار است در 60 قسمت 30 دقيقه‌اي از هفتم خرداد از شبكه 4 پخش شود. اين برنامه شب‌هاي فرد روي آنتن مي‌رود.

وي افزود: موضوع اين برنامه بيشتر حول محور هنرهاي تجسمي، موسيقي، تئاتر و... است.

بشيري با بيان اين‌كه يكي از مهم‌ترين اهداف اين برنامه آشنا كردن مردم با هنرهاي تجسمي است، گفت: معمولا رفتن به يك گالري يا بازديد از يك نمايشگاه عكاسي در برنامه روزمره مردم قرار نمي‌گيرد. به همين دليل ما تلاش كرديم در يك برنامه تلويزيوني مردم را به ديدن نگارخانه‌ها ببريم.

تهيه‌كننده برنامه هنر خانه ادامه داد: به عنوان مثال با قرار دادن بخشي در برنامه با نام «تماشاخانه» مردم را دعوت به تماشاي گالري‌هايي مي‌كنيم كه آنها را در خيابان برگزار مي كنيم و از مردم در حال عبور مي‌خواهيم كه به گالري سر بزنند و از آن ديدن كنند. اين بخش يك مجري و يك كارشناس دارد.

وي درباره بخش «پرسه در شهر» گفت: در اين بخش يك هنرمند و يك كارشناس در سطح شهر تهران وضعيت بصري اين شهر را مورد توجه و نقد قرار مي‌دهند. بخش ديگر نيز «نقد نقد» است كه به شكل آرشيوي به آثار هنري مي‌پردازد.

بشيري افزود: در سري جديد «كارگاه هنر» نيز تلاش مي‌كنيم به هنر ايراني و نقش هويت ايران در آثار هنري بپردازيم.اين برنامه در 52 قسمت 45 دقيقه‌اي تهيه شده و قرار است به صورت دو روز در هفته روزهاي دوشنبه و چهارشنبه پخش شود.

اولين قسمت سري جديد «كارگاه هنر» 8 خرداد ساعت 15/18 از شبكه 4 پخش مي‌شود.(جام جم)


نوشته شده در   سه شنبه 2 خرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode