ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 تير 1388     |     کد : 3683

ويندوز 7 اروپايي مرورگر ندارد

مايکروسافت از اين پس ويندوز 7 را در اروپا بدون مرورگر ارائه مي کند...

مايکروسافت از اين پس ويندوز 7 را در اروپا بدون مرورگر ارائه مي کند

مايکروسافت اعلام کرد در پي تحقيق کميسيون اروپا درباره موقعيت برتري جويانه اينترنت اکسپلورر در سيستم هاي عامل ويندوز ، از اين به بعد، نسخه هاي ويندوز 7 را در اروپا خالي از مرورگر ارائه مي کند.

 به گزارش پايگاه اينترنتي ماکسي سيانس این اعلام پس از آن صورت می‌گیرد که کميسيون اروپا به بررسی موضوع فروش ویندوز به همراه اینترنت اکسپلور پرداخته است.

 فروش اينترنت اکسپلور به همراه سیستم عامل ويندوز باعث شده است که 90 درصد رايانه ‌های شخصي دارای اينترنت اکسپلور شوند و به این ترتیب زمينه براي موقعيت برتر مايکروسافت در اروپا نسبت به سایر عرضه‌‌کنندگان مرورگرهای اينترنتی فراهم شود.

اين غول نرم افزاري آمريکایی اعلام کرد که نسخه هاي ويندوز هفت که اکنون در اروپا خريد و فروش مي شود از اين بعد بدون اينترنت اکسپلورر خواهد بود. بدين ترتيب، مصرف کنندگان مي‌توانند از اين زمان به بعد، رايانه هاي خود را به هر مرورگر ديگري که تشخيص مي دهند تجهیز کنند.

اين نسخه‌های ویندوز هفت  با حرف"E" از سایر نسخه‌ها متمايز مي‌شوند. به این ترتیب بر عهده کاربران است که مرورگر خود را در ميان مرورهاگرهاي شناخته‌شده از جمله مرورگر اينترنت اکسپلورر، فاير فاکس، گوگل کروم و غيره ... انتخاب کنند.

در پي اين اقدام مايکروسافت، کميسيون اروپا نيز اکنون اعلام کرده است که اين پيشنهاد مايکروسافت، به طور بالقوه، پيشنهادي مثبت است اما خاطر نشان کرد که اگر در پايان بررسی‌اش، رفتاري حاکي از سو استفاده مايکروسافت از موقعيت برترش در عرضه بازار نرم افزاري به اثبات برسد، راه حل احتمالي اين خواهد بود که کاربران امکان انتخاب مرورگرها را در سیستم عامل عرضه‌شده داشته باشند و نه انکه سيستم عامل ويندوز بدون مرورگر به آنها ارائه شود.

همشهري‌آنلاين


نوشته شده در   دوشنبه 15 تير 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode