ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 ارديبهشت 1391     |     کد : 36817

اتحاد بحرین با عربستان پنهانكاری حكام آن ها از جنایات خود است

امام جمعه مراغه گفت: اتحاد بحرین با عربستان طرحی برای پنهانكاری حكام این كشورها از جنایات خود در نزد افكار عمومی است.

 امام جمعه مراغه گفت: اتحاد بحرین با عربستان طرحی برای پنهانكاری حكام این كشورها از جنایات خود در نزد افكار عمومی است.


حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، درخطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به اتحاد خیانت بار بحرین و عربستان علیه مردم مسلمان به ویژه شیعیان بحرین افزود: این اقدام برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های حكومت آل خلیفه و دخالت عربستان در سركوب مردم بحرین صورت گرفته است.

وی گفت: این اتحاد از نقشه های استكبار در منطقه بوده تا قدرت خود را بیشتر از گذشته بكنند.

وی اضافه كرد: این اتحاد به گونه ای خجالت آور بوده كه كشورهای عربی و اعضای اتحادیه عرب هم آن را رد كرده اند و حكام عربستان و بحرین باید از این تصمیم خود منصرف شده و به فكر تامین امنیت و رضایتمندی مردم منطقه باشند.

امام جمعه مراغه همچنین با اشاره به اقدامات منزجر كننده مسوولان جمهوری آذربایجان گفت: مسوولان این كشور بجای این كارها باید بدنبال تامین امنیت مردم قره باغ باشند تا بتوانند اتحاد خود را در برابر دشمنان كشورشان و اسلام حفظ كنند.

وی ادامه داد: در صورتی كه رژیم صهیونیستی و امریكا به دخالت های خود در منطقه خاورمیانه علیه فرهنگ اسلامی ادامه دهند، مسوولان ایرانی در برابر آن ساكت نخواهند نشست.

خطیب جمعه مراغه همچنین با بیان اینكه‌ سوم خرداد گنجینه حماسی و تربیتی برای ملت ایران است‌، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را باید زنده نگه داشت و نسل به نسل به جوانان ایران اسلامی منتقل كرد.

حجت الاسلام پورمحمدی، افزود: در سوم خرداد پرشور‌ترین حماسه دوران دفاع مقدس تحقق یافت و آزاد سازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی اظهاركرد: آزادسازی خرمشهر تمام معادلات نظامی جهان را برهم زد و تعجب دشمنان را برانگیخت.

‌وی یادآور شد: گرچه ملت ایران همواره در طول تاریخ مورد امتحان و آزمایش‌های بسیاری قرار گرفته اند، اما سخت‌ ترین آزمون این ملت غیور هشت سال دفاع مقدس در برابر استكبار جهانی بود.

وی، س‍‍ال‍گ‍رد س‍وم‌ خ‍رد‌اد ر‌ا ی‍‍اد‌آور خ‍‍اطره‌ ش‍‍ه‍د‌ا‌ی‌ گ‍ر‌ان‍ق‍در‌ی‌ د‌ان‍س‍ت‌ ك‍ه‌ ‌ای‍ث‍‍ار، ش‍‍ه‍‍ادت‌ و ج‍‍ان‍ف‍ش‍‍ان‍‍ی‌ ‌آن‍‍ان‌ در ر‌اه‌ ‌اس‍لام‌ و ‌ای‍ر‌ان‌ م‍وج‍ب‌ ح‍ف‍ظ ‌ای‍ر‌ان‌ و ‌ان‍ق‍لاب‌ ‌اس‍لام‍‍ی‌ ش‍د ت‍‍ا ‌در زمان حاضر مردم س‍ر‌اف‍ر‌از‌ان‍ه‌ در ب‍ر‌اب‍ر ‌اب‍رق‍درت‌ ‌ه‍‍ا بایستند.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 كیلومتری جنوب غربی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 29 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode