ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391     |     کد : 36505

امام جمعه مراغه: اقدامات دولت آذربایجان در رواج بی حیایی و ایجاد اختناق محكوم است

امام جمعه مراغه گفت: اقدامات دولت آذربایجان در رواج بی حیایی و ایجاد اختناق در این كشور اسلامی و شیعی محكوم است.

 امام جمعه مراغه گفت: اقدامات دولت آذربایجان در رواج بی حیایی و ایجاد اختناق در این كشور اسلامی و شیعی محكوم است.


حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نمازجمعه این شهر افزود: با توجه به پیشینه و مذهب مشترك مردم آذربایجان با مردم ایران اسلامی، اقدام دولت این كشور در رواج اقدمات ضد دینی و ضد اسلامی را محكوم می كنیم.

وی گفت: اكنون حاكمان دولت آذربایجان شیعی اسلامی، می خواهند در اوایل خردادماه امسال رژه همجنس بازان را در این كشور برگزار كنند كه جای تاسف و نگرانی دارد.

وی اظهاركرد: دولت آذربایجان اكنون این كشور را به پایگاهی برای رژیم صهیونیستی تبدیل كرده و با ممنوعیت حجاب در مدارس و دانشگاه ها و حتی جلوگیری از پخش اذان در مساجد در صدد از بین بردن آثار اسلامی در این كشور است.

خطیب جمعه مراغه ادامه داد: دشمنان اسلام علاوه بر تهدید ایران و اهانت به مقدسات و پیامبر بزرگ اسلام، اكنون می خواهند بی عفتی ها را در جوامع اسلامی رواج دهند.

حجت الاسلام پورمحمدی، با اشاره به وقایع تروریستی در سوریه گفت: انفجارهای اخیر در این كشور كه بیش از 450 نفر كشته و زخمی دربرداشت، برای تلخ كردن شیرینی برگزاری انتخابات پرشور در آن بود.

وی اظهاركرد: دشمنان اسلام نمی خواهند در كشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق و فلسطین آرامش وجود داشته باشد و به دنبال سركوب مردم مسلمان هستند.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز گفت: بانوان جامعه و آنانی كه نقش مادر و همسری برعهده دارند باید این بانوی بزرگ اسلام را اسوه خود قرار دهند.

خطیب جمعه مراغه اضافه كرد: برخی شغل ها و كارها، مناسب شان بانوان و زنان در جامعه اسلامی بوده و برخی نیز برای این قشر بزرگ جامعه شایسته و مناسب نیست.

وی با اشاره به سالروز فتوای لغو استعمال دخانیات در كشور گفت: فتوای میرزای شیرازی در تحریم تنباكو نشان از احترام و قداست مرجعیت در جامعه اسلامی داشت و این قداست باید حفظ شود.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 كیلومتری جنوب تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 22 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode