ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391     |     کد : 36503

امام جمعه ملكان: وحدت لازمه پیشرفت كشور است‎

امام جمعه ملكان گفت: وحدت وانسجام هرچه بیشتر مسوولین سه قوا می تواند از عوامل مهم توسعه و پیشرفت كشور باشد.

 امام جمعه ملكان گفت: وحدت وانسجام هرچه بیشتر مسوولین سه قوا می تواند از عوامل مهم توسعه و پیشرفت كشور باشد.

حجت الاسلام ' حافظ زمانی ' در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: سال جاری، باید زمینه ساز همت، فكر، نشاط، امید و انگیزه ای جدید برای ادامه پرشتاب حركت رو به جلو كشور و برداشتن یك گام جدی و بزرگ در موضوع تولید ملی و داخلی باشد.

وی گفت: تحقق شعار سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی منوط به انجام وظیفه و حركت در مسیر اسلام می باشد و اگر مسوولین كار و تلاش جدی و الهی را در دستور كار خود قراردهند، مردم از آنان راضی خواهند شد.

وی در تبیین نامگذاری امسال بعنوان سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی خاطرنشان كرد: جمع بندی از حركت خوب كشور به سمت اهداف والا و امكانات و شرایط موجود و همچنین تمركز بدخواهان نظام اسلامی بر مسایل اقتصادی، نشان می دهد كه حمایت از تولید ملی یك نیاز ضروری در شرایط كنونی است.

خطیب جمعه ملكان با اشاره به تلاش همه جانبه جبهه استكبار برای تشدید فشارهای اقتصادی بر جمهوری اسلامی ایران افزود: با وجود تدارك گسترده معاندان و مخالفان نظام اسلامی، مسوولان و جوانان كشور با عزم و ایمان خود و هوشیاری و شناخت از امكانات و تلاشهای دشمنان و همچنین سرعت عمل، همه امكانات و تواناییهای داخل را به میدان خواهند آورد و جبهه استكبار را یكبار دیگر ناكام خواهند گذاشت.

حجت الاسلام زمانی همچنین انفجارهای اخیر در سوریه را بعد از انتخابات محكوم كرد و گفت: كشورهای سلطه گر و استعماری دوست ندارند پیشرفت و ترقی و مقابله با رژیم صهیونیستی را نظاره گر باشند و به این منظور با ترور و انفجار و كشتار مردم بیگناه سعی دارند به اهداف شوم خود كه تسلط بركشورهای مسلمان است دست یابند.

شهرستان ملكان با 105هزار نفر جمعیت در150 كیلومتری تبریز مركز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 22 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode