ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 ارديبهشت 1391     |     کد : 36344

توقف تراکتور در سرچشمه

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به رغم توقف در خانه تیم سقوط کرده مس سرچشمه، همچنان در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور ماندنی شد.

توقف تراکتور در سرچشمه/ قرمزهای تبریز همچنان بالاتر از آبی های تهران 
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به رغم توقف در خانه تیم سقوط کرده مس سرچشمه، همچنان در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور ماندنی شد.
به گزارش خبرنگار مهر، هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با انجام 9 دیدار همزمان در شهرهای مختلف سپری شد که طی آن در یکی از این بازیها، تیم تراکتورسازی تبریز در خانه تیم مس سرچشمه تن به تساوی بدون گل داد.

در این دیدار که به میزبانی تیم مس سرچشمه به انجام رسید، تیم تراکتورسازی نتوانست به مانند دیدار قبلی اش برابر پرسپولیس ظاهر شود و با ارائه یک بازی نه چندان دلچسب، از گشودن دروازه تیم مس سرچشمه عاجز ماند.

البته تیم تراکتورسازی در نیمه اول چند موقعیت خوب گلزنی داشت که نتوانست از آنها استفاده بهتر را ببرد.

در این بازی که تیم تراکتورسازی نیازی مبرم به سه امتیاز آن داشت، نتوانست مطابق میل خود وهوادارانش بازی کند و در حالیکه این تیم برای رسیدن به صدر جدول نیاز به برد پرگل برابر تیم سقوط کرده مس سرچشمه داشت، اما جریان بازی خلاف این مسئله بود و نه تنها تراکتورسازان موفق به افزایش گل آوراژ خود نشدند، بلکه یک گل هم نتوانستند وارد دروازه میزبان بی انگیزه خود کنند تا در روزی که سپاهان صدرنشین در دربی اصفهان دو امتیاز حساس از دست داده بود، تیم تراکتورسازی بهترین بخت برای رسیدن به بالاترین خانه جدول را از دست بدهد.

تیم استقلال نیز با بردی که در خانه صنعت نفت آبادان به دست آورد، هم امتیاز با تراکتورسازی شد اما با این وجود تیم تبریزی به دلیل تفاضل گل بهتر همچنان در جایگاه دوم جدول ماند تا سرنوشت قهرمانی و نیز قرارگیری تیمهای بالای جدولی به هفته آخر کشیده شود.

تیم تراکتورسازی تبریز جمعه آینده و در هفته آخر لیگ یازدهم میزبان ملوان بندر انزلی خواهد بود و سپاهان از تیم مس سرچشمه پذیرایی خواهد کرد.

در همین روز استقلال باید پذیرای تیم نفت تهران باشد.

با اتمام بازیهای هفته سی و سوم، چهره تیمهای سقوط کننده نیز مشخص شد و براین اساس تیمهای مس سرچشمه، شاهین بوشهر و شهرداری تبریز از لیگ برتر خداحافظی کردند.

............
محمود نصیرپور


نوشته شده در   دوشنبه 18 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode