ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 17 ارديبهشت 1391     |     کد : 36290

گزینه برد تنها انتخاب شهرداری تبریز برای بازی با فجر شیراز است

سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: گزینه برد تنها انتخاب تیم شهرداری تبریز مقابل تیم فجرسپاسی شیراز است.

 
سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: گزینه برد تنها انتخاب تیم شهرداری تبریز مقابل تیم فجرسپاسی شیراز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیژن عزیزی امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز، اظهار کرد: طراحی و برنامه‌ریزی برای هر بازی بر اساس نیازهای آن بازی مشخص شده و آنچه را می‌توان کنترل کرد برای من حائز اهمیت است و سعی کرده‌ام برای دو بازی باقیمانده بازیکنان تیم را به هماهنگی حداکثری برسانم.

وی به بازی تیمش مقابل استقلال اشاره کرد و افزود: نیازهای بازی استقلال مشخص بود و ما به آنچه حداقل در انتظارش بودیم دست یافتیم و البته معتقد هستم استقلال به دلیل فشردگی بازی ما و مسدود شدن تمام روزنه‌های نفوذ رفته رفته بر بازی احساسی روی آورده و از لحاظ روحی روانی نتیجه بازی تاثیر منفی روی آنها گذاشته بود و اگر زمان بیشتری داشتیم می‌توانستیم حتی بر روی دروازه استقلال یورش برده و تمام امتیازات بازی را کسب می‌کردیم.

سایر نتایج در کنترل من نیست

سرمربی تیم شهرداری تبریز به حساسیت بازی تیمش اشاره کرد و گفت: ما باید دو بازی باقیمانده‌مان را ببریم و منتظر نتایج سایر تیم‌ها باقی بمانیم، من دوست نداشتم که تکلیف‌مان را دیگران مشخص کنند اما سایر نتایج در کنترل من نیست و امیدواریم وظیفه خود را در بازی فردا به خوبی ایفا کرده و این دیدار را به سود خود به پایان برسانیم.

وی تصریح کرد: من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم، اما اگر در هر دو بازی خود به پیروزی دست یابیم 39 امتیازی می‌شویم که برای ماندن در لیگ برتر همچنان مشکل خواهیم داشت.

عزیزی گفت: با وجود اینکه کنترل سایر نتیجه‌ها در اختیار ما نمی‌باشد، اما ما ناامید نبوده و باید فصل را با افتخار به اتمام رسانده و تیم تاثیرگذار در رقابت‌های هفته‌های پایانی باشیم.

تیم فجر را می‌شناسم

بالاترین تصمیم‌گیرنده تیم شانزدهم جدول به شناختش از فجر اشاره و عنوان کرد: بازی تیم فجرسپاسی را مقابل تراکتورسازی در تبریز از نزدیک دیدم و فجر نیز مانند سایر تیم‌ها نقاط ضعف و قوتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم با تقویت نقاط خود و سرعت دادن به بازی و فوتبال تک ضربه به دروازه حریف نزدیک شده و سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

عزیزی گفت: من در فوتبال تاکنون هیچ قول برد نداده و برای این بازی نیز قولی نمی‌دهم، اما حداکثر تلاش خود را برای پیروزی کرده و امیدواریم بتوانیم تماشاگران شهرداری را راضی روانه خانه‌هایشان کنیم.

از هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال کشور فردا یکشنبه 17 اردیبهشت تیم شهرداری تبریز میزبان فجر سپاسی شیراز است، این بازی ساعت 17 همزمان با سایر بازی‌ها در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

شهرداری تبریز با 33 امتیاز تیم شانزدهم جدول بوده و فجرسپاسی نیز با 39 امتیاز در پله سیزدهم قرار دارد.


نوشته شده در   يکشنبه 17 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode