ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391     |     کد : 36219

مسوولان باید گرانی‌ها را ریشه‌ای حل كنند

امام جمعه عجب شیر گفت: مردم مشكلات معیشتی دارند و مسوولان باید به رفع مشكلات مردم بپردازند و گرانی‌ها را نه بصورت مقطعی بلكه بصورت ریشه‌ای برطرف كنند.

 امام جمعه عجب شیر گفت: مردم مشكلات معیشتی دارند و مسوولان باید به رفع مشكلات مردم بپردازند و گرانی‌ها را نه بصورت مقطعی بلكه بصورت ریشه‌ای برطرف كنند.


حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه‌‌های نمازجمعه این شهر افزود: تمام مسوولان باید خدمت ‌رسانی به مردم را به نحو شایسته ای انجام و ستاد تعزیرات حكومتی باید از سوء استفاده برخی افراد برای گران كردن اجناس به شدت جلوگیری كند.

وی با اشاره به دستور دولت به استانداران برای مهار گرانی‌های اخیر، گفت: مسوولان و استانداران باید با تدابیر خود این مشكل را هر چه سریع‌تر حل كنند.

وی همچنین با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، اظهاركرد: هلال احمر تلاش زیادی برای افزایش امنیت مردم داشته و با توسعه آموزش در بین نیروهای هلال احمر، آمادگی آنان برای ارایه خدمات به مردم و آسیب دیدگان بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: این سازمان دارای نمایندگی مستقل در عجب شیر نبوده و مردم این شهرستان از خدمات این سازمان بی‌ بهره هستند.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب از یك واحد تولیدی در هفته جاری، گفت: معظم له بر تقویت تولید ملی تاكید داشتند و دولت باید با تقویت قشر كارگر، حمایت از تولیدكنندگان داخلی و مصرف كالای داخلی زمینه تقویت تولید ملی را فراهم كند.

حجت الاسلام شربیانی اظهاركرد: تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب در پرتو خودكفایی بوده و بدون تردید استقلال سیاسی نیز نیازمند خوداتكایی است و تولید ملی با تلاش همگانی به دست می‌آید.

امام جمعه عجب شیر گفت: غلبه بر توطئه اقتصادی دشمن باید با مصرف تولید داخلی انجام شود و همه باید در این عرصه، عزم خود را بكارگیرند.

وی، معلمان را سازندگان كنونی ایران اسلامی خواند و افزود: در زمان حاضر در دامن اساتید و معلمان، دانشمندان و نخبگان فردای ایران اسلامی پرورش می‌یابند.

وی اضافه كرد: معلم در مكتب اسلام پدر معنوی، مشعل‌دار هدایت و امانتدار الهی بوده و رسالت معلم دعوت به سوی خدا، تربیت الهی، مبارزه با ظلم و استكبار ستیزی، اصلاح فرد و جامعه و پاك سازی روحی، اخلاقی و تربیت قرآنی نسل های آینده است.

حجت الاسلام شربیانی گفت: معلمان به عنوان وامداران شغل انبیا باید از امانت‌های جامعه، صیانت كنند.

شهرستان عجب شیر با 85 هزار نفر جمعیت در98 كیلومتری جنوب غربی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 15 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode