ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 8 مرداد 1403
دوشنبه 8 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391     |     کد : 36186

حمله دزدان مسلح به طلافروشي

دو مرد مسلح كه با ورود به طلافروشي در قرچك ورامين، صاحب مغازه را بيهوش و ميليون‌ها تومان طلا را سرقت كرده بودند، تحت تعقيب پليس قرار گرفتند.

جام جم آنلاين: دو مرد مسلح كه با ورود به طلافروشي در قرچك ورامين، صاحب مغازه را بيهوش و ميليون‌ها تومان طلا را سرقت كرده بودند، تحت تعقيب پليس قرار گرفتند.
به گزارش «جام‌جم»، صبح سه‌شنبه همين هفته مرد طلافروشي در حال چيدن طلاهاي ويترين مغازه‌اش در زيباشهر قرچك ورامين بود كه دو مرد به عنوان مشتري خواستند وارد طلافروشي شوند.

در اين هنگام مرد طلافروش از مشتريان خواست چند دقيقه‌اي منتظر بمانند تا او طلا‌ها را در ويترين بچيند، اما يكباره دو مرد مشتري در حالي كه سلاح به دست و نقاب به چهره داشتند، وارد مغازه شدند و با تهديد سلاح از طلافروش خواستند طلاهاي موجود در مغازه‌اش را به آنها تحويل دهد.

مرد مغازه‌دار خواست با داد و فرياد تقاضاي كمك كند، اما مردان مهاجم به سمت او حمله‌ور شده و به چشمان وي اسپري پاشيدند.

مقابله طلافروش با دزدان

سارقان، مرد مغازه‌دار را كه توان مقابله با آنها را نداشت، به كناري پرت كردند و با شكستن ويترين مغازه، طلاهاي موجود در آن را دزديدند سپس با زدن شوكر به گردن طلافروش، او را بيهوش و در انباري مغازه زنداني كردند.

دزدان نقابدار با سرقت طلا‌ها ـ كه ميليون‌ها تومان ارزش داشت ـ در حال فرار از طلافروشي بودند كه همسايه‌هاي طلافروش متوجه ماجرا شده و خواستند راه آنها را سد كنند كه در همين موقع سارقان با شليك چند تير هوايي با يك خودرو فرار كردند.

در اين مرحله ماموران كه از طريق همسايه‌هاي طلافروش در جريان سرقت قرار گرفته بودند، عازم محل حادثه شدند و مرد طلافروش را كه بيهوش در انباري مغازه افتاده بود، به يك مركز درماني منتقل كردند.

بنابر اين گزارش، با تشكيل پرونده قضايي در اين رابطه تحقيقات ويژه پليس براي دستگيري سارقان مسلح و كشف طلاهاي مسروقه از طلافروشي آغاز شده است.


نوشته شده در   پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode