ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391     |     کد : 35908

ایجاد زمینه برای نیروی كار و حمایت از سرمایه گذاری در كشور ضروری است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ایجاد زمینه برای بها دادن به نیروی كار ایرانی و حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال در كشور توسط مسوولان و دولتمردان ضروری است.

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ایجاد زمینه برای بها دادن به نیروی كار ایرانی و حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال در كشور توسط مسوولان و دولتمردان ضروری است.


حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در سال جدید كه توسط رهبر معظم انقلاب با نام سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، همه باید به تولید و سرمایه گذاری داخلی توجه بیشتری بكنند.

وی گفت: در این راستا، با همت مسوولان عالی رتبه كشور، بروكراسی ها و موانع اداری حذف شده و بانك ها در ارایه تسهیلات برای سرمایه گذاری، همكاری بیشتری انجام داده و بر حسن انجام آن نظارت كافی بعمل آورند.

وی اظهاركرد: اگر در زمان حاضر رونق تجاری در برخی كشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دیده می شود، به واسطه سرمایه و پول های سرمایه گذاری شده ایرانی ها در آنجاست.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: امید است سرمایه گذاران ایرانی نیز برای ایجاد زمینه اشتغال در داخل كشور، احساس مسوولیت كرده و منابع خود را در داخل به كار برند و دولتمردان و مسوولان نیز با برنامه ریزی های ویژه از آنها حمایت كنند.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به روز جهانی كار و كارگر گفت: كارگری امری مقدس بوده و كسانی كه با عرق جبین خود و با انجام كار در كارخانه ها، كارهای سخت در معادن و یا مراكز مختلف، نان حلال برای خانواده خود می برند، جای تقدیر و احترام دارند.

وی، افزود: در سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، تحقق این امور نباید فقط در حد شعار و یا نامه های اداری باشد بلكه باید در عمل تحقق یابد.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: ایشان به عنوان عالم و فیلسوفی بزرگ دارای بركات زیادی برای انقلاب بود و آثار وی از جامعیت بالایی برای استفاده تمام اقشار و نسل های جوان برخوردار است.

وی ادامه داد: روزی كه این شهید از دست ما رفت و به شهادت رسید، روز معلم نامیده شده و این شغل، امری بسیار مقدس و پراهمیت در جامعه است.

وی گفت: دفاع از مرزهای فیزیكی بر عهده نیروهای نظامی، ارتش و سپاه بوده و دفاع از مرزهای اعتقادی و فكری اسلام نیز بر عهده علما، دانشمندان، اندیشمندان، دانشگاهیان و اهل علم، قلم و بیان در جامعه است.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 كیلومتری جنوب تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 8 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode