ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391     |     کد : 35606

مقاومت و پایداری ملت ایران، غربی ها را تسلیم كرد

امام جمعه هریس گفت: ده سال مقاومت و پایداری ملت ایران بر حق مسلم خود، غربی ها را تسلیم كرد.

 امام جمعه هریس گفت: ده سال مقاومت و پایداری ملت ایران بر حق مسلم خود، غربی ها را تسلیم كرد.


حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر به مذاكره ایران اسلامی با گروه 1+5 در استانبول اشاره كرد و افزود: كشورهای غربی به مرحله ای از واماندگی و استیصال رسیده اند كه برای نخستین بار حق غنی سازی جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت شناختند.

وی با تاكید بر اینكه غرب باید دوگانه گویی را كنار بگذارد، گفت: غرب باید برای نشان دادن حسن نیت خود در پذیرش واقعی این حق، تحریم هایی كه به بهانه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران برقرار كرده را لغو كند.

حجت الاسام احمدی به عوامل موفقیت ایران در مذاكرات استانبول اشاره كرد و گفت: مواضع صریح و شجاعانه رهبری، یكپارچگی مردم، جدیت دولت و مجلس در صیانت از حقوق هسته ای و مشاركت 64 درصدی مردم در انتخابات، مولفه ایستادگی و پایداری در برابر فشارها و تهدیدات، دستیابی به غنی سازی اورانیوم برای تولید سوخت 20 درصد هسته ای و ابتكار عمل در بازار نفت و واكنش مبتكرانه در مقابل تحریم نفتی از عوامل موفقیت جمهوری اسلامی در مذاكرات استانبول بود.

امام جمعه هریس در ادامه خطبه ها به دوم اردیبهشت ماه، سی و سومین سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره كرد و افزود: سپاه علاوه بر فعالیتهای رزمی و دفاعی و آموزشی در عرصه های مختلف سازندگی از جمله سد سازی، راهسازی، پروژه های كشاورزی، تولید قطعات صنعتی هم حضور فعال دارد.

وی گفت: سپاه دیروز با درك شرایط حساس و ویژه آن مقطع توانست بر عوامل تهدید آمیز انقلاب فایق آید و امروز و فردا نیز باید با توجه به مقتضیات و شرایط سیال و متحول امروز و آینده بتواند با سبك و چالاك سازی سازمانی، خود را برای ایفای نقش فعال آماده نگهدارد.

حجت الاسلام احمدی همچنین به پنجم اردیبهشت ماه 1359 و شكست آمریكا درصحرای طبس اشاره كرد و افزود: شكست امریكا در صحرای طبس و گرفتار شدن درطوفان شن یك معجزه الهی بود و بار دیگر موجب تحقیر آمریكا در برابر انقلاب اسلامی ایران شد.



نوشته شده در   جمعه 1 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode