ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 20 فروردين 1391     |     کد : 35028

سپاهان ملوان را زمينگير كرد

تيم سپاهان اصفهان در يك بازي پرگل ملوان انزلي را شكست داد و جايگاهش را در صدر جدول مستحكم‌تر كرد.

هفته بيست و نهم ليگ برتر
سپاهان ملوان را زمينگير كرد
جام جم آنلاين: تيم سپاهان اصفهان در يك بازي پرگل ملوان انزلي را شكست داد و جايگاهش را در صدر جدول مستحكم‌تر كرد.
به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاين، در ادامه هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز سه ديدار برگزار شد كه در مهم‌ترين ديدار اين هفته سپاهان صدرنشين مقابل ميزبان خود ملوان بندر انزلي در يك بازي پرگل به برتري 4 بر 3 رسيد.

در نيمه نخست اين ديدار ابتدا سپاهان با گل‌هاي فابيو جانواريو، سيدمهدي صالحي و برونو سزار در دقايق 2، 9 و 19 از ميزبان خود پيش افتاد اما در ادامه ملوانان با دو گل محمد نزهتي (24 و 38) و احمد آهي (43) كار را به تساوي كشاندند.

در نيمه دوم اين ديدار شاگردان كرانچار موفق شدند به گل برتري برسند، شوت اميد ابراهيمي در دقيقه 48 بار ديگر زردپوشان اصفهاني را از حريف پيش انداخت.

در حالي كه تيم ملوان سعي داشت يك امتياز از اين بازي بگيرد اما تلاش آنها به نتيجه نرسيد و در نهايت اين ديدار با نتيجه 4 بر 3 به سود سپاهان به پايان رسيد.

سپاهان با این پيروزي 58 امتيازي شد تا همچنان در صدر جدول جايگاه خود را مستحكم كند. ملوان نيز با 34 امتياز در رده دوازدهم باقي ماند.

در ديگر بازي امروز شاهين قعر جدولي با يک گل ميهمانش نفت تهران را شکست داد. مرتضي عزيزمحمدي(51) تک گل تيم بحران‌زده بوشهري را به ثمر رساند که در اين بازي سرمربي خود حميد درخشان را هم روي نيمکت نداشت. شاهين با اين پيروزي 31 امتيازي شد اما همچنان در رده شانزدهم جدول باقي ماند. نفت نيز با 44 امتياز در رده پنجم است.

همچنين صباي قم در ورزشگاه يادگار امام ميزبان نفت آبادان بود که اين بازي با نتيجه 2 بر 2 به پايان رسيد. رضا خالقي فر(9) حامد سرلک(52) براي تيم آباداني گل زدند و محسن بيات (60) و رضا عنايتي( 5+90) گل‌هاي صبا را به ثمر رساندند.

صبا با 46 امتياز در رده چهارم جدول ماند و نفت آبادان هم با 40 امتياز به رده هفتم صعود کرد.


نوشته شده در   يکشنبه 20 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode