ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 فروردين 1391     |     کد : 34964

یارانه‌های افراد ضعیف و کم درآمد جامعه قطع نشود

امام جمعه سراب با اشاره به پیامک‌های ارسال شده به برخی افراد در مورد یارانه‌ها گفت: مسئولان مربوطه باید دقت داشته باشند تا یارانه‌های افراد ضعیف و کم درآمد جامعه قطع نشود.

 امام جمعه سراب با اشاره به پیامک‌های ارسال شده به برخی افراد در مورد یارانه‌ها گفت: مسئولان مربوطه باید دقت داشته باشند تا یارانه‌های افراد ضعیف و کم درآمد جامعه قطع نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، کیفیت بالا و پایین بودن قیمت کالای بومی را موجب تمایل مردم به خرید اقلام ایرانی دانست و اظهار کرد: حمایت از تولید ملی به معنی خرید کالاهای بی‌کیفیت و گران‌تر نیست.

*اداره استاندارد جدیت بیشتری داشته باشد

وی تصریح کرد: تولید کنندگان ایرانی باید تمام تلاش خود را برای تحویل اقلام با کیفیت و در عین حال ارزان‌تر به مردم به عمل آورند و اداره استاندارد و نیز نهادهای ناظر جدیت بیشتری در این مورد داشته باشند.

خطیب جمعه سراب مدیریت صحیح بازار را از دیگر راهکارهای حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و یاد آور شد: به عنوان مثال محصول سیب‌زمینی در منطقه سراب باید به قیمت عادلانه‌ای در فصل برداشت خریداری شود و در مواقع نیاز در اختیار مردم قرارداده شود نه اینکه محصولات در فصل برداشت بلامصرف مانده و دور ریخته و در زمان نیاز مجبور به واردات آن محصول شد.

امام جمعه سراب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران بیان داشت: مردم و دولتمردان ایران نشان دادند که نیازی به رابطه با کشور سلطه‌گر ندارند.

*یارانه‌های افراد ضعیف و کم درآمد جامعه قطع نشود

حجت الاسلام اکرمی با اشاره به پیامک‌های ارسال شده به برخی افراد در مورد یارانه‌ها گفت: مسئولان مربوطه باید دقت داشته باشند تا یارانه‌های افراد ضعیف و کم درآمد جامعه قطع نشود.

امام جمعه سراب هشدار داد، اگر یارانه‌های خانواده‌هایی که درآمد کم‌تری دارند قطع شود گذاران زندگی برای آنها سخت‌تر خواهد شد.

خطیب جمعه سراب با تجلیل از شخصیت ارزشمند شهید صیاد شیرازی گفت: این شهید والا مقام از روحیه ولایت پذیری فوق العاده‌ای برخوردار بود.

امام جمعه سراب در خطبه اول نماز تقوی را ترمز و بازدارنده از گناه دانست و یاد آور شد: اگر تقوی در جامعه تقویت شود ناپاکی‌ها و بد اخلاقی‌ها نیز از آن جامعه کنار خواهند رفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب، در بخش دیگری از خطبه‌ها نسبت به عواقب سوء استفاده از ماهواره به خانواده‌ها هشدار داد.


نوشته شده در   جمعه 18 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode