ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 14 فروردين 1391     |     کد : 34806

دسترسی به جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی تسهیل شده است

ناظر عالی ستاد دایمی تسهیلات سفر کشور اظهار داشت: امکانات و راههای دسترسی به آذربایجان شرقی نسبت به بیشتر استانهای کشور بیشتر و بهتر شده و دسترسی به جاذبه های گردشگری آن تسهیل شده است.

 ناظر عالی ستاد دایمی تسهیلات سفر کشور اظهار داشت: امکانات و راههای دسترسی به آذربایجان شرقی نسبت به بیشتر استانهای کشور بیشتر و بهتر شده و دسترسی به جاذبه های گردشگری آن تسهیل شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر امیر فیروز کوهی شامگاه یکشنبه و به هنگام ترک استان آذربایجان شرقی افزود: توسعه راههای دسترسی مانند فرودگاهها، راه آهن و جاده های ایمن موجب استقبال بیش از پیش گردشگران به این استان شده است.

وی با اشاره به اینکه حجم مسافر در آذربایجان شرقی بسیار بیشتر از آنی بودکه پیش بینی می شد گفت: گردشگری در این استان بسیار رواج داشته و علاقه مندی مردم استان به مسافرت به رونق جریان سفر در آذربایجان شرقی افزوده است.

امیر فیروزکوهی تصریح کرد: از سویی دیگر با توجه به انبوه شدن سفر و گردشگری در این استان و آمادگی تاسیسات گردشگری ، ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نیز بهبود یافته است.

ناظرعالی ستاد تسهیلات سفر کشور تشریح کرد: وقتی پیش بینی برای ورود حجم عمده ای از مسافر باشد، استان خود را برای پذیرش آماده تر کرده و خدمات بهتر و کاملتری ارائه می کند.

امیر فیروز کوهی با تاکید بر اینکه امکانات و خدمات گردشگری آذربایجان شرقی در بعد نظارتی نسبت به سالهای گذشته تفاوت عمده ای کرده است، گفت: من سالهای قبل نیز به این استان آمده ام ولیکن نسبت به چند سال گذشته بازسازیهای اساسی در تاسیسات گردشگری این استان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به ایجاد فضایی مطلوب در گردشگری استان، ابراز داشت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی به خوبی توانسته رغبتی در سرمایه گذاران و صنایع مرتبط با گردشگری، برای ارتقای کیفی و کمی شان ایجاد کند.

فیروز کوهی تصریح کرد: از سوی دیگر بالا رفتن میزان توقعات مردم و استانداردهای ذهنی آنها از تاسیسات گردشگری باعث تلاش بیشتر بخش دولتی و خصوصی در ارتقای وضعیت گردشگری شده است .

ناظر عالی ستاد دایمی تسهیلات کشور اظهار داشت: تمیزی شهرها به ویژه کلانشهر تبریز، بهداشت مراکز اقامتی، تاسیسات و زیرساخت های مختلف آذربایجان شرقی بهبود قابل توجهی یافته که نشان از نظارت همیشگی و سختگیرانه مسئولان ستاد تسهیلات سفر این استان و رییس محترم آن استاندار آذربایجان شرقی، جناب آقای دکتر بیگی دارد.

فیروز کوهی با تاکید بر اینکه این نظارت منجر به بالا رفتن کیفیت خدمات گردشگری در این استان شده، گفت: کاملا مشخص است که نظارت قوی در آذربایجان شرقی از ماهها پیش از نوروز آغاز شده و و ایرادات امکانات رفاهی و گردشگری مورد ارزیابی قرار گرفته و رفع شده است.


نوشته شده در   دوشنبه 14 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode