ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391     |     کد : 34720

هماهنگی در میزبانی بهترین هدیه نوروزی آذربایجان شرقی به گردشگران بود

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات از طرف تک تک دستگاه‌های عضو ستاد دایمی تسهیلات سفر استان گفت: هماهنگی بین اعضای ستاد بهترین هدیه نوروزی آذربایجان شرقی به گردشگران بود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات از طرف تک تک دستگاه‌های عضو ستاد دایمی تسهیلات سفر استان گفت: هماهنگی بین اعضای ستاد بهترین هدیه نوروزی آذربایجان شرقی به گردشگران بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اشرف‌نیا صبح امروز در بازدید از دبیر خانه ستاد و فعالیت ستاد تسهیلات سفر استان اظهار کرد: طی روزهای سپری شده از تعطیلات نوروزی، با اقدامات انجام گرفته در شهرهای استان، آذربایجان شرقی میزبان شایسته‌ای برای گردشگران نوروزی بود.

وی خاطرنشان کرد: نباید به توانمندی‌های موجود قانع باشیم بلکه باید در جذب گردشگر افق‌های وسیع‌تری را نیز مدنظر داشته و نظارت و کنترل در ایام نوروز با جدیت و اهتمام بیشتری توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

وی یادآور شد: صنعت گردشگری موضوع گسترده و قابل توجهی است که باید در آن همواره خودمان را با کشورهای پیشرفته مقایسه کرده و نتیجه این اقدامات را در افزایش گردشگر ورودی به استان و رضایت آنها مشاهده کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: ساخت مجتمع‌های بین راهی و توجه ویژه به مناطق نمونه گردشگری برای ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی از اقدامات مشهود سازمان میراث فرهنگی استان در نوروز امسال بوده است.

اشرف‌نیا تصریح کرد: افزایش نمازخانه‌های سیار و چادرهای مسافرتی شهری در شهرستان‌های پر گردشگر، افزایش کیفیت اتوبوس‌های گردشگری و توجه بیشتر به خدمات جاده‌ای و اطلاع رسانی گسترده از دیگر اقدامات قابل توجه ستاد تسهیلات سفر در استان بود.

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی استانی دارای قابلیت‌های بالای گردشگری در زمینه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی است که باید این توانایی‌ها در تمام مدت به ویژه در تعطیلات نوروزی و تابستانی به گردشگران نشان داده شود.

اشرف‌نیا یادآور شد: باید از توجه ویژه و اهتمامی که دولت در زمینه گردشگری و اختصاص اعتبارات مناسب به این حوزه دارد به خوبی در استان بهره برده و آذربایجان‌شرقی را به یک مقصد نمونه گردشگری در کشور تبدیل کنیم.


نوشته شده در   شنبه 12 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode