ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 8 فروردين 1391     |     کد : 34612

کار توام با محبت موجب پيشرفت کشور مي شود

مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: رويکرد اسلامي در تمام امور، افزايش اخلاق و محبت در جامعه را براي دستيابي به پيشرفت مهيا مي كند.

مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي : کار توام با محبت موجب پيشرفت کشور مي شود
مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: رويکرد اسلامي در تمام امور، افزايش اخلاق و محبت در جامعه را براي دستيابي به پيشرفت مهيا مي كند.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،حجت الاسلام حميد عظيمي با بيان اين مطلب گفت: در شرايط کنوني کشور، با توجه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي، جهاد اقتصادي همچنان ادامه دارد و بايد با مد نظر قرار دادن سند چشم انداز 20 ساله نظام در بحث توليد و سرمايه گذاري ملي پيشرفت کنيم.

وي اظهار داشت: براي دستيابي به اين امر بايد حمايت از نيروي کار و مباحث مربوط به آن از بعد فرهنگي و معنوي مورد توجه قرار گيرد.

مديرکل تبليغات اسلامي استان همچنين افزود: بايد کوشيد تا موارد اخلاقي و معنوي در جامعه بيشتر و اختلافات کم شود به نحوي که بر اثر مسائل جزئي گروه‌ها و احزاب ، اختلافي به وجود نيايد تا مورد سوء استفاده دشمنان واقع نشود.


عظيمي در ادامه گفت: جهان چشم به انقلاب ايران و مکتب مولود آن يعني اسلام و تشيع دوخته است تا با بزرگ کردن نقطه ضعف‌هاي مسئولان اين نظام توحيدي ناکارآمدي حکومت اسلامي را در بوق و کرنا کنند از اين رو همت ها بايد به سمت استفاده از ظرفيت هاي اسلام در مسائل مختلف باشد.


وي با اشاره به ظرفيت هاي خاموش مانده اسلام در عرصه سياست بين الملل گفت: اين ظرفيت ها باعث نشر اسلام در خارج از مرزهاي بلاد اسلامي مي شود و صداي توحيد و محبت را در جهان پراکنده مي کند از اين رو کوشش ها بايد به سمت اجرايي كردن رهنمودهاي امام راحل(ره) و رهبر عظيم الشان انقلاب باشد تا از ظرفيت هاي بين المللي به نفع همه آزاديخواهان استفاده کنيم.


عظيمي با تاکيد بر اينکه هنوز جاي کار بر روي تمام ظرفيت هاي دين مبين اسلام از سوي محافل حوزوي و دانشگاهي وجود دارد، ابراز داشت: تحقيق و پژوهش اساس به ظهور رساندن اين ظرفيت هاست و غفلت از اين امر هرگز از سوي نسل هاي آينده بخشوده نخواهد شد.


مدير کل تبليغات اسلامي استان با تاکيد بر اينکه نسل حاضر و جوانان خواهان ادامه راه امام و شهدا هستند حضور در انتخابات 12 اسفند را گواه اين مدعا بر شمرد و اظهار داشت: بايد تلاش شود تا نيازهاي فقهي و علمي اداره حکومت اسلامي در آينده از هم اکنون تهيه و آماده شود و اين امر مانند کار و سرمايه گذاري ملي مد نظر باشد.


نوشته شده در   سه شنبه 8 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode