جام جم آنلاين: در سال جهاد اقتصادي شبكههاي سيماي رسانه ملي بيش از 165 عنوان برنامه توليد و پخش كرده است.
شبكههاي مختلف تلويزيون در برنامههاي گوناگون خود در سال 1391 بيش از 950 ساعت برنامه با موضوعات مختلف اقتصادي نظير: هدفمندكردن يارانهها و طرح تحول اقتصادي، اصلاح الگوي مصرف، كارآفريني و محيط كسب و كار، افزايش بهرهوري، توسعه و تقويت بازار بورس، اصلاح سيستم مالياتي كشور، آسيبها و مفاسد اقتصادي، اخلاق اسلامي در كسب و كار، آموزش مفاهيم اقتصادي، آسيبشناسي رفتار اقتصادي خانوادهها، دوري از اشرافيگري، سادهزيستي و ساير مسائل اقتصادي جامعه، توليد و پخش كرده است.
اين برنامههاي تلويزيوني با چهار راهبرد اصلي مقابله با جنگ نرم، ايجاد اميد به آينده كشور، احيا و ترويج فرهنگ اخلاق اسلامي در كسب و كار و طرح مطالبات عموم مردم در ساختارهاي متنوع نظير: نمايشي- تركيبي (777 ساعت)، گفتوگومحور (30 ساعت)، گزارش (47 ساعت)، مستند (19ساعت) و... و با حضور بيش از 140 نفر از استادان و كارشناسان خبره امور اقتصادي، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و اعضا و مديران هيات دولت، از شبكههاي مختلف سيماي رسانه ملي پخش شده است.
در زمينه توليد و پخش برنامه متناسب با راهبردها و اولويتهاي تدوينشده، به ترتيب شبكه يك (328 ساعت)، شبكه 2 (46 ساعت)، شبكه 3 (57 ساعت)، شبكه 4 (73 ساعت)، شبكه تهران (181 ساعت)، شبكه قرآن و معارف (106 ساعت)، شبكه آموزش (35ساعت) و شبكه جامجم (119ساعت) برنامه متناسب با موضوع جهاد اقتصادي توليد و پخش کرده است.
شبكههاي سيما متناسب با ماموريت شبكه بعد از نامگذاري سال، برنامههاي متنوعي را براي تبيين ابعاد مختلف موضوعات و فرهنگسازي (تبليغ و ترويج) آن توليد و پخش ميكند.
در سال 88 در خصوص اصلاح الگوي مصرف نيز جمعا 672 ساعت و در سال 89 درخصوص كار مضاعف، همت مضاعف جمعا 800 ساعت برنامه توليد و پخش شده است.