ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 7 فروردين 1391     |     کد : 34565

گردشگری آذربایجان شرقی آمادگی کم‌نظیری دارد

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: آذربایجان شرقی سرزمین جاذبه‌های گردشگری متنوع و بی همتاست و تاسیسات گردشگری استان از آمادگی کم نظیری برخوردار است.

تبریز یکی از مقاصد اصلی گردشگری است
قدمگاهی: گردشگری آذربایجان شرقی آمادگی کم‌نظیری دارد
ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: آذربایجان شرقی سرزمین جاذبه‌های گردشگری متنوع و بی همتاست و تاسیسات گردشگری استان از آمادگی کم نظیری برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمد قدمگاهی در بازدید از خانه حیدرزاده به عنوان مرکز اطلاع‌رسانی گردشگری آذربایجان شرقی اظهار کرد: تنوع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، این استان را به منطقه‌ای کم نظیر در جذب گردشگر تبدیل کرده است.

ناظر عالی ستاد دایمی تسهیلات سفر کشور تبریز را یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور عنوان کرد و گفت: اهالی آذربایجان شرقی مردمی مهمان دوست و خونگرم هستند که می‌توانند گردشگران را به ماندن و سفر دوباره به استانشان ترغیب کنند.

قدمگاهی با اشاره به جاذبه‌های برجسته این استان، یادآور شد: بازار جهانی تبریز و مجموعه کلیساها به عنوان آثار تاریخی ثبت جهانی شده، سواحل زیبای رود ارس و جنگل‌های ارسباران تنها تعدادی از شاخص‌ترین جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی محسوب می‌شوند که با اطلاع رسانی شایسته‌ای که استان انجام داده است بازدید کننده این آثار از داخل و خارج کشور روز به روز بیشتر می‌شود.

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مردم آذربایجان شرقی به ویژه تبریز را علاقمند به سیر و سیاحت دانست و خاطر نشان کرد: مردم این استان بسیار اهل سفرند، بطوری که من در طول بازدید از استان‌های دیگر نیز شاهد این موضوع بوده‌ام.

قدمگاهی با قابل توجه خواندن اقدامات ستاد تسهیلات سفر آذربایجان شرقی تصریح کرد: این استان در تامین امکانات رفاهی و اقامتی برای گردشگران نوروزی از استان‌های نمونه کشور محسوب می‌شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز، در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفر استان در سفر های نوروز91، گفت: تمام بخش‌های مرتبط با گردشگری استان نهایت تلاش خود را برای فراهم آوردن سفری دلچسب و ایمن برای گردشگران نوروزی فراهم کرده‌اند.

تراب محمدی تشریح کرد: افزایش بیش از 42 مجتمع رفاهی، توسعه و بازسازی هشت هتل استان، آمادگی بیش از یک هزار و 500 کلاس درس مدارس برای اقامت مسافران، گشوده بودن بیش از 30 مسجد استان به صورت شبانه روزی و نظارت دائمی در تمام پایانه‌های مسافربری بخشی از اقدامات نوروزی این ستاد بشمار می‌رود.


نوشته شده در   دوشنبه 7 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode