ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 25 اسفند 1390     |     کد : 34247

مجمع فوتبال دوباره تشكيل مي‌شود

وزير وزرش و جوانان عصر امروز در حاشيه جلسه هيات دولت بر اهميت حفظ آرامش در فضاي ورزش كشور تاكيد كرد و گفت: بايد اجازه بدهيد تا مسائل در آرامش به پيش برود و مجمع تشكيل جلسه دهد و در مورد اتفاقات رخ داده در ارتباط با فدراسيون فوتبال تصميم گرفته شود.

وزير ورزش و جوانان:
مجمع فوتبال دوباره تشكيل مي‌شود
جام جم آنلاين: وزير وزرش و جوانان عصر امروز در حاشيه جلسه هيات دولت بر اهميت حفظ آرامش در فضاي ورزش كشور تاكيد كرد و گفت: بايد اجازه بدهيد تا مسائل در آرامش به پيش برود و مجمع تشكيل جلسه دهد و در مورد اتفاقات رخ داده در ارتباط با فدراسيون فوتبال تصميم گرفته شود.
به گزارش ايسنا، محمد عباسي در ابتداي سخنان خود با تبريك فرا رسيدن سال جديد، اظهار داشت: من همواره تاكيد كرده‌ام كه ظرفيت ورزشي كشور بسيار زياد است و فوتبال نيز بخشي از اين ظرفيت را تشكيل مي‌دهد و ما نبايد ظرفيتي را كه وجود دارد تحت مسائل حاشيه‌اي بكنيم.

وي ادامه داد: تخلفي در انتخابات فدراسيون فوتبال علي‌رغم تذكراتي كه داده شده بود، رخ داد و بايد به اين تخلفات رسيدگي شود.

عباسي ادامه داد: امروز در مجلس شوراي اسلامي پيشنهاد شده است كساني كه بازنشسته شده‌اند مجاز باشند در محيط‌هاي ورزشي فعاليت كنند ولي اين موضوع راي كمي آورد و بيشتر نمايندگان مخالف بودند، گرچه من خود با آن موافق بودم كه زمينه‌اي فراهم شود تا از ظرفيت‌هاي باتجربه كه در كشور وجود دارد استفاده شود ولي در مجلس اين موضوع راي نياورد.

وي همچنين با تاكيد بر اينكه بايد منتظر ماند تا مجمع تصميم خود را بگيرد، گفت: برخي از بحث‌هايي كه در اين زمينه مطرح مي‌شود، حرف دقيقي نيست. اينكه مباحثي مطرح شود كه عده‌اي را بترسانيم تا از تخلفي چشم‌پوشي شود.

وي ادامه داد: بايد اجازه داد كه مسائل آرام پيش برود و اجازه داد تا مجمع تشكيل جلسه دهد و در مورد اين موضوع تصميم‌گيري كند.


نوشته شده در   پنجشنبه 25 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode