ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 8 اسفند 1390     |     کد : 33447

انتخابات مجلس جايگاه سياسي ايران را برجسته‌تر مي کند

معاون فرهنگي و پژوهشي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي انتخابات مجلس نهم را موجب ترفيع جايگاه ايران در معادلات سياسي بين المللي دانست.

معاون فرهنگي و پژوهشي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي انتخابات مجلس نهم را موجب ترفيع جايگاه ايران در معادلات سياسي بين المللي دانست.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغا ت اسلامي آذربايجان شرقي،حجت الاسلام ميکائيل اسکندري روز يکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دشمن با آگاهي به نقش ايران و انقلاب اسلامي در رخدادهاي اخير منطقه سعي دارد تا به هر نحو ممکن با کاهش دادن حضور مردم از طرق مختلف نقش سازنده ايران را در مناسبات بين المللي کاهش دهد.


وي اظهار داشت: نتايج و ثمرات اين انتخابات مطمئنا باعث تغيير رفتار غرب در قبال نظام مقدس جمهوري اسلامي مي شود از اين رو در جريانات سياسي اخير شاهد حواله تمام گفتگوها با ايران به بعد از انتخابات مجلس نهم هستيم.


معاون فرهنگ و پژوهشي اداره کل تبليغات اسلامي استان در ادامه با اشاره به اهميت انتخابات در پيشرفت و سازندگي کشور نيز افزود: اصل شرکت در انتخابات به تاکيد مراجع بزرگوار تقليد و بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي همچنين مقام معظم رهبري يک تکليف شرعي است.


اسکندري تصريح کرد: ذات انسان هميشه به دنبال کسب کمال و بدست آوردن بهترينهاست از اين رو با استفاده از اين روحيه کمال گرا بايد همه بکوشيم تا بهترين نامزد را براي وکالت خود در مجلس شوراي اسلامي انتخاب کنيم.


وي پايندي به ارزشهاي اسلامي و آرمانهاي شهدا و امام راحل را وظيفه کانديداها و نمايندگان منتخب ملت در مجلس شوراي اسلامي عنوان کرد و گفت: انتخاب اين افراد باعث مي شود قوه مقننه با تعريف و وضع قوانين مناسب براي اداره کشور کشور را در داخل و خارج به الگويي ممتاز از نظر سازندگي اقتصادي و تاثر گذاري سياسي تبديل کند از اين رو حضور مردم در اين دور از انتخابات تيري بر قلب دشمنان و بدخواهان نظام اسلامي خواهد بود.


معاون فرهنگي و پژوهشي اداره کل تبليغات اسلامي استان بر اجتناب نامزدهاي انتخاباتي از نوشتن اسماء متبرکه و آيات قرآني بر روي بنرها و پوسترهاي تبليغاتي تاکيد کرد و ابراز داشت: انتظار داريم تا همه نامزدها با رعايت اخلاق اسلامي و عدم تخريب همديگر راه را براي انتخاب آگاهانه مردم باز کنند . 


نوشته شده در   دوشنبه 8 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode