ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 اسفند 1390     |     کد : 33297

مخاطب امروز به شادي و نشاط نياز دارد

تهيه‌کننده سريال نوروزي «فراموشي» با بيان اينکه اکنون طنز به شدت مورد نياز مخاطبان به ويژه شهروندان تهراني ...

تهيه‌کننده‌ سريال فراموشي : مخاطب امروز به شادي و نشاط نياز دارد
جام جم آنلاين: تهيه‌کننده سريال نوروزي «فراموشي» با بيان اينکه اکنون طنز به شدت مورد نياز مخاطبان به ويژه شهروندان تهراني است، تصريح کرد: مخاطب امروز نياز به شادي و نشاط دارد و اين سريال تلاش مي‌کند تا شادي را به مخاطبان انتقال دهد.
حميدرضا مهدوي ، تهيه‌کننده سريال نوروزي «فراموشي» با بيان اين مطلب گفت: تصويربرداري سريال «فراموشي» که به کارگرداني سعيد سلطاني ساخته و براي پخش نوروزي آماده مي‌شود، از نيمه گذشته است و اکنون گروه تصويربرداري در محله اقدسيه مستقر هستند.

وي ادامه داد: تلاش مي‌کنيم تا تصويربرداري اين سريال 13 قسمتي تا قبل از پايان سال تکميل و به اتمام برسد.

وي با بيان اينکه اين سريال نوروزي يک طنز اجتماعي است که خانواده و اعضاي آن محور اصلي اين سريال هستند، افزود: متاسفانه مشکلات و دغدغه‌هاي زندگي ماشيني امروز سبب شده تا افراد يک خانواده به لحاظ عاطفي از يکديگر دور شوند و گاهي نقش‌هاي آن در زندگي فراموش شود، اين سريال در حقيقت بيانگر اين موضوع است.

تهيه‌کننده سريال نوروزي «فراموشي»(پدرناخوانده) گفت: واقعيت اين است که امروزه، پيام طنز اجتماعي بر روي مخاطب و افکار عمومي، ماندگار و تاثيرگذاري بيشتري از ديگر ژانرهاي سينمايي دارد.

محمد کاسبي در اين سريال طنز نقش مردي بازاري و ثروتمند به نام حاج نقي را دارد که به تنهايي در شهرستان روزگار مي‌گذارند. او در آستانه نوروز، در انتظار ديدار فرزندانش است، اما هرچه منتظر مي‌ماند خبري از آنها نمي‌شود. به همين دليل حاج نقي که دلتنگ و نگران فزرندانش است، تصميم مي‌گيرد راهي پايتخت شود تا ديداري با آنها تازه کند.

بروز ارجمند و رضا داود نژاد نقش پسران او را دارند و مهران رجبي پيشکار حاج نقي است . فلامک جنيدي ، نقش عروس او را دارد ، سحر جعفري جوزاني دخترش است و محمد مهدوي ، آتيه جاويد ، الناز حبيبي و .... ديگر بازيگران اصلي مجموعه هستند.

شبکه تهران به طور همزمان سه سريال را با هم پيش مي برد تا در نهايت يکي از آنها را براي پخش نوروزي انتخاب کند. اين سه سريال فراموشي، دختري به نام آهو و مهمانان ويژه نام دارند.(ايسنا)


نوشته شده در   شنبه 6 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode