ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 بهمن 1390     |     کد : 32893

ولایت‌ مداری رمز موفقیت ایرانیان است

امام جمعه عجب شیر گفت: ولایت‌مداری و تبعیت از فرامین رهبری رمز موفقیت ایرانیان در عرصه‌های بین‌المللی است.

 امام جمعه عجب شیر گفت: ولایت‌مداری و تبعیت از فرامین رهبری رمز موفقیت ایرانیان در عرصه‌های بین‌المللی است.


حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با قدردانی از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری افزود: حضور مردم در این راهپیمایی، دشمن‌شكن و حركتی عظیم و مردمی بود كه رهبر معظم انقلاب در پیام خود با كمال تواضع و فروتنی از این حضور قدردانی كردند.

وی، با تاكید بر تبعیت از ولایت ‌فقیه، گفت: هر روز ملت ایران و مسوولان بیشتر از گذشته از انقلاب، اسلام، آرمان ها و اهداف والای شهدا حمایت كرده و نگذاشتند ولی امر آنها تنها بماند.

وی اضافه كرد: هفته گذشته ملت ایران برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزود و مردم با حضور كم‌ نظیر و بی‌نظیر خود، بار دیگر پیشتازی خود را در عرصه بیداری و بصیرت به رخ جهانیان كشید.

وی، همچنین با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم آذربایجان با معظم له، اظهار كرد: ملت بار دیگر هوشیاری و موقع شناسی خود را در انتخابات نشان خواهند داد و با حضور پرشور و فراوان خود، ضربه سخت دیگری به دشمن خواهد زد.

وی خاطرنشان كرد: شایسته است مردم به سخنان امام راحل و رهبری را در مورد انتخابات عمل كرده و با آگاهی در این انتخاب مهم و سرنوشت‌ ساز شركت كنند.

خطیب جمعه عجب شیر از غفلت بعضی از مسوولان برای تصمیم گیری های لازم برای مقابله با ترفندهای شوم دشمنان انقلاب اسلامی انتقاد كرد و گفت: هرگونه غفلت ما موجب تزریق 18 میلیون دلار كمك اهدایی حكام دست نشانده آل ‌سعود به عناصر خودفروخته برای دخالت در انتخابات مجلس می‌شود.

حجت الاسلام شربیانی، با بیان اینكه شركت در انتخابات یك تكلیف بوده و انتخاب اصلح نیز یك تكلیف است، اظهاركرد: مردم با هوشیاری و آگاهی باید افراد صالح را انتخاب و بدانند كه دلسوزی، شجاعت، آگاهی و تقوی از مهم‌ترین ویژگی‌های داوطلبان اصلح است.

وی با اشاره به تحریم های غرب علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: ایران كشوری مقتدر و مستقل بوده و تحریم‌ها نمی‌تواند تاثیری بر روند اقتصادی كشور داشته باشد.

شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 كیلومتری جنوب غربی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 28 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode