ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 بهمن 1390     |     کد : 32870

توقف ماشین با اشتباه داور

تیم ماشین‌سازی در تبریز مقابل پاس همدان به تساوی بدون گل رضایت داد

هفته نوزدهم لیگ دسته اول ایران
توقف ماشین با اشتباه داور 
تیم ماشین‌سازی در تبریز مقابل پاس همدان به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته نوزدهم لیگ دسته اول ایران تیم ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه تختی تبریز در حضور نزدیک به 8 هزار نفر میزبان تیم پاس همدان بود.

ماشین‌سازی در این بازی حاکم توپ و میدان بوده و بارها و بارها روی دروازه حریف همدانی خود صاحب موقعیت شد اما، مهاجمان ماشین‌سازی در این بازی قدر موقعیت‌های به دست آمده را ندانسته و در نهایت این بازی با تقسیم امتیازت برای دو تیم به اتمام رسید.

بهترین فرصت ماشین‌سازی گلی بود که فراز فاطمی به ثمر رساند اما داور به اشتباه آفساید خطیبی را اعلام کرد.

در دقیقه 76 رسول خطیبی بعد از عبور از مدافع یارگیر خود به دروازه تیم پاس شلیک کرد اما، توپ توسط نظر محمدی بازگردانده و در ریباند فراز فاطمی توپ را وارد دروازه مهمان کرد اما، کمک داور مسابقه با بالا بردن پرچم خود، گل صحیح ماشین‌سازی را مردود اعلام کرد.

در این بازی ماشین‌سازی چندین فرصت خوب دیگر داشت که مهم‌ترین آن در دقیقه 65 به دست آمد که سیدمحمد علوی در یک موقعیت عالی صاحب توپ شد، اما ضربه فنی وی با اختلاف اندک به خارج رفت.

تیم پاس همدان نیز در این بازی با روش بحرینی موفق به کسب یک امتیاز از تبریز شد، بازیکنان پاس همدان بارها و بارها با مصدومیت زمان بازی را تلف کرده و دروازه‌بان این تیم تعمدا هر بار زمان زیادی را برای آغاز مجدد بازی تلف می‌کرد اما داور مسابقه به این امر بی‌تفاوت بود.

بازی رفت دو تیم در همدان با یک گل به سود ماشین‌سازی به اتمام رسیده بود.

با این تساوی ماشین‌سازی مجموع امتیازات خود را به عدد 31 رسانده و در همان مکان دوم جای گرفت، گهر زاگرس با 29 و نیروی زمینی تهران با 27 امتیاز تیم‌های سوم و چهارم جدول هستند.

تیم داوری این بازی مرکب از محمد رضا اکبریان، علی میرزا بیگی و محبت علی رضای تبار بود داور این مسابقه نادر احمدی از پاس همدان و حامد ریاحی، کاوه زنگیان، وحید پالوچ و رسول علیزاده را با کارت زرد جریمه کرد.

اسامی تیم ماشین‌سازی تبریز

حامد ریاحی، محمدرضا شریف (از دقیقه 78 محمد شجاع)، کاوه زنگیان، مرتضی غلامعلی تبار، شهریار شیروند، وحید پالوچ، سید محمد علوی، سید حسین حسینی (از دقیقه 60 رسول خطیبی)، رسول علیزاده، سامان نریمان جهان، مهرداد بایرامی (از دقیقه 53 فراز فاطمی)

سرمربی: رسول خطیبی

سرپرست: آرش جابری

اسامی تیم پاس همدان

علی نظر محمدی، ساشا کلونیجا، مرتضی تبریزی، علی عبادی (از دقیقه 86 علی عبادی)، تیاگو فراگا، نادر احمدی، محسن ربیع خواه، اکمل هولماتوف (از دقیقه 35 هادی بلوی و دقیقه 45 روح اله باقری)، بابک رضی، امین متوسل زاده، پویا سیف پناهی

سرمربی: وینگو بگوویچ


نوشته شده در   جمعه 28 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode