ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 15 بهمن 1390     |     کد : 32247

خبرهايي از تلويزيون‌هاي جهان

سريال پليسي «ان.واي.سي 22» (22 NYC) كه رابرت دنيرو به عنوان تهيه‌كننده در آن حضور دارد، از 15 ماه آوريل به روي آنتن شبكه «سي.بي.اس» مي‌رود.

جام جم آنلاين: شبكه «سي.بي.اس» سريالي را به تهيه‌كنندگي «رابرت دنيرو» پخش مي‌كند.
سريال پليسي «ان.واي.سي 22» (22 NYC) كه رابرت دنيرو به عنوان تهيه‌كننده در آن حضور دارد، از 15 ماه آوريل به روي آنتن شبكه «سي.بي.اس» مي‌رود.

داستان «ان.واي.سي 22» درباره شش پليس نيويوركي است كه سابقه درخشان و بي‌نظيري در حوزه حرفه‌اي خود دارند. «تري كيني»، «آدام گلدبرگ»،‌ «لي‌لي سوبيسكي»، «استارك سندز»، «جودي مارته»، «هارولد مور»، «تام ريد» و «فليكس سوليس» در اين پروژه تلويزيوني فعاليت دارند. اين سريال پليسي جاي «سي.اس.آي: ميامي» (CSI: Miami) را روي آنتن شبكه «سي.بي.اس» مي‌گيرد.

به گزارش رويترز، دنيرو به همراه شريك‌اش «جين روزنتال» و كارگردانان اين سريال ، «ريچارد پرايس»، «كن سانزل» و «جيمز منگولد» تهيه‌كنندگي «ان.واي.سي 22»‌ را بر عهده دارد.

رابرت دنيرو 68 ساله اولين بازيگر سينما بود كه با فيلمي كه اكثرا ديالوگ‌هاي غيرانگليسي داشت، موفق به كسب اسكار مي‌شد. او به‌ همراه «مارلون براندو» كه نقش «دون كورلئونه» را در «پدرخوانده» بازي كرد تنها بازيگران سينما هستند كه براي بازي در نقش يك شخصيت، جايزه اسكار گرفته‌اند.

وي سابقه طولاني در بازي در فيلم‌هاي «مارتين اسكورسيزي» دارد و در سال 2008 جايزه‌ «دوربين طلايي» برلين را به‌ پاس يك عمر حضور جاودانه در سينماي جهان از دستان اسكورسيزي دريافت كرد.

دنيرو بزرگ‌ترين افتخارات سينمايي‌اش را مرهون بازي در فيلم‌هاي اسكورسيزي است. وي براي فيلم «راننده تاكسي» نامزد اسكار شد و دومين جايزه اسكار خود را با فيلم «گاو خشمگين» به ‌دست آورد و در سال 1992 با فيلم «تنگه وحشت» براي ششمين‌بار نامزدي اسكار را تجربه كرد.

دنيرو تاكنون در 80 فيلم سينمايي بازي كرده و افتخارات فراواني به دست آورده است. وي در سال 1981 براي فيلم «گاو خشمگين» بهترين بازيگر مرد جوايز گلدن گلوب شد. در سال 1993 شير طلاي افتخاري جشنواره ونيز را گرفت، در سال 2000 جايزه يك عمر دستاورد سينمايي سن‌سباستين را گرفت و در سال 2008 جايزه مشاركت چشم‌گير در صنعت سينما را از كارلووي‌واري دريافت كرد.

سريال «شانس» با حضور داستين هافمن وارد فصل دوم شد
فصل دوم سريال «شانس» كه «داستين هافمن» به عنوان بازيگر و تهيه‌كننده در آن حضور دارد، كليد خورد.

شبكه‌ «اچ.بي.او» توليد فصل دوم سريال «شانس» كه داستين هافمن در سمت بازيگري و تهيه‌كنندگي در آن فعاليت مي‌كند را آغاز كرد.

فصل دوم اين درام تلويزيوني كه با موضوع مسابقات اسب‌دواني ساخته شده‌ است، از اواخر فوريه فيلم‌برداري مي‌شود و در ژانويه 2013 به روي آنتن «اچ.بي.او» خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاري رويترز‌، «ديويد ميلچ»‌، «مايكل من» و «كارولين استراس» در تهيه‌كنندگي اين سريال با هافمن همكاري مي‌كنند. «نيك نولته» هم در كنار هافمن در «شانس» ايفاي نقش مي‌كند. قسمت اول اين سريال تلويزيوني سه ميليون و 300 هزار بيننده را جذب كرد .

«داستين هافمن» بازيگر سرشناس هاليوود است كه در طول حيات هنري‌ خود دوبار براي فيلم‌هاي «كرامر عليه كرامر» و «سخاوتمند» موفق به دريافت جايزه اسكار شده است. از آثار مطرح او مي‌توان به «پاپيون» ، «كابوي نيمه‌شب» ، «همه مردان رييس‌جمهور» ، «مرد دونده» ، «آگاتا» و «سگ‌هاي پوشالي» اشاره كرد.

از افتخارات سينمايي «داستين هافمن» طي چهار دهه بازيگري مي‌توان به سه جايزه‌ بهترين بازيگر مرد از بافتا انگلستان، خرس طلاي افتخاري جشنواره برلين (1989)، جايزه‌ سزار افتخاري فرانسه (2009)، دوربين طلاي سينماي آلمان براي يك عمر دستاورد شغلي (2003)، پنج جايزه‌ بهترين بازيگر مرد از گلدن گلوب آمريكا، شير طلاي افتخاري جشنواره ونيز(1996) و نشان ملي هنر و ادبيات فرانسه (2009) اشاره كرد.

«مل گيبسون» فيلم جديدش را به تلويزيون مي‌آورد
فيلم جديد «مل گيبسون» با عنوان «بيگانه را بگير» در شبكه‌ «دايرك‌ تي.وي» به روي آنتن مي‌رود.

فيلم «بيگانه را بگير» كه ساخته‌ي جديد «مل گيبسون» است، روز اول مه از شبكه‌ «دايرك ‌تي.وي» پخش خواهد شد.

پس از به‌روي آنتن رفتن اين فيلم از اين شبكه‌ي تلويزيوني‌، «بيگانه را بگير» در قابل نسخه‌هاي بلو-ري‌ و دي‌وي‌دي منتشر مي‌شود و نسخه‌ي اينترنتي آن نيز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاري رويترز‌، پس از پخش از شبكه‌ «دايرك ‌تي.وي»، فيلم جديد گيبسون از شبكه‌ «فاكس» به روي آنتن مي‌رود.

«آدريان گرونبرگ» كه دستيار گيبسون در فيلم «اينك آخرالزمان» بود، «بيگانه را بگير» را هم كارگرداني كرده است. نگارش فيلم‌نامه‌ اين فيلم برعهده‌ خود گيبسون بوده است.

اين فيلم كه پيش از اين عنوان «چگونه تعطيلات تابستاني‌ام را بگذرانم» را داشت، داستان مجرمي است كه در مرز تصادف مي‌كند و سعي دارد از دست پليس آمريكا فرار كند.

«مل گيبسون» كه در اين فيلم نقش يك راننده را بازي مي‌كند، به همراه «بروس ديوي» و «استيسي پرسكي» اين فيلم را تهيه كرده است.

«مل گيبسون» بازيگر، کارگردان و تهيه‌کننده ايرلندي آمريکايي است كه در سال 1995 براي فيلم «شجاع‌دل» موفق به دريافت جايزه اسکار بهترين کارگرداني شد.

وي با ثروتي بالغ بر يك ميليارد دلار از ثروتمندترين بازيگران سينماي جهان محسوب مي‌شود. او در سال 2004 با ساخت فيلم «مصائب مسيح» مدت سه ماه به‌خاطر تهديدهاي زياد به‌ويژه از جانب يهوديان متواري بود.

«گيبسون» در دو فيلم اول خود به نام‌هاي «مرد بدون چهره» و «شجاع‌دل» بازيگر و کارگردان و تهيه‌کننده بود، اما در دو کار بعدي خود به نام «مصائب مسيح» و «اينك آخرالزمان» علاوه‌بر کارگرداني و تهيه‌کنندگي، فيلم‌نامه‌نويس نيز بود.

«مل گيبسون» اولين بازيگري بود که براي ايفاي نقش «بتمن» انتخاب شد. او در سال 1989 براي ايفاي نقش «بروس وين» در فيلم بتمن در نظر گرفته شد، اما به‌خاطر مشغول کاربودن در قسمت دوم «اسلحه‌ مرگبار» نتوانست آن نقش را بپذيرد و «مايکل کيتون» جايگزين او شد.(ايسنا)


نوشته شده در   شنبه 15 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode