ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 12 بهمن 1390     |     کد : 32083

سريال پيشواز در شبكه دو

شبكه دو سيما از چهارشنبه شب 12 بهمن پخش يك سريال تازه با موضوع وقايع انقلاب اسلامي را آغاز خواهد كرد.

جام جم آنلاين: شبكه دو سيما از چهارشنبه شب 12 بهمن پخش يك سريال تازه با موضوع وقايع انقلاب اسلامي را آغاز خواهد كرد. اين سريال «پيشواز» نام دارد و در گروه فيلم و سريال اين شبكه آماده نمايش شده است.
سريال پيشواز را سعيد ابراهيمي‌فر كارگرداني كرده و داستان آن درباره دو نوجوان به نام حميد و هاشم است كه باعث پديد آمدن ماجراهاي مختلفي مي‌شوند. جعفر دهقان در اين سريال ايفاگر نقش پدر حميد يعني آقا يدالله خواهد بود.

او شخصيتي انقلابي است كه در طول داستان با شخصي به نام بهادرخان كه نماد ظلم و ستم است، به مبارزه مي‌پردازد. بازيگر نقش بهادرخان مهدي ميامي است. او صاحب قالي‌بافي روستاست.

مينا نوروزي‌فر هم ايفاگر نقش گلچهره، همسر بهادرخان است. او آدم تازه به دوران رسيده‌اي است كه كمبودهاي عاطفي خود را با ولخرجي و سفر به شهر جبران مي‌كند. گلچهره به دنبال تصميمي كه مي‌گيرد، زندگي‌‌اش دستخوش تغييراتي مي‌شود كه او را با شخصيت واقعي خود و همسرش آشنا مي‌كند.

اسماعيل سلطانيان هم يكي ديگر از بازيگران محوري اين سريال است كه در نقش يعقوب برادر يدالله به ايفاي نقش مي‌پردازد. يعقوب از شخصيت‌هاي فعال و حامي انقلاب است، اما مانند يدالله تند و تيز و به نوعي نماد قشر محافظه‌كار محسوب مي‌شود.

بي‌بي از ديگر شخصيت‌هاي مطرح اين سريال است كه شخصيتي مذهبي دارد. او مادربزرگ حميد است و به نوعي تكيه‌گاه اين شخصيت است. مرتضي ضرابي هم بازيگر نقش حسن سلموني است كه با الاغ خود در روستاهاي اطراف باربري مي‌كند.

اين سريال با حضور 60 بازيگر اصلي و فرعي آماده شده كه بيش از 80 درصد تصويربرداري در ابيانه و بقيه در لوكيشن‌هايي در تهران انجام شده است.

فيلمنامه پيشواز به قلم مهدي محمدنژاديان به نگارش درآمده است. در اين سريال حسين قاسمي هنر در نقش حميد و شاهين حيدري در نقش هاشم ظاهر شده‌اند.

همچنين اسماعيل پوررضا در نقش غلام قهوه‌چي، محمدرضا رهبري در نقش نادر، كاظم سياحي در نقش آقاي جوادي معلم مدرسه و فرهاد دانشور در نقش راننده ميني‌بوس از ديگر بازيگران پيشواز هستند.

اوژن سيداشرفي هم تدوين اين سريال را به عهده دارد. تهيه‌كنندگي اين سريال هم بر عهده عليرضا سبط احمدي بوده است.

در ساخت اين سريال مصطفي احمديان (مدير تصويربرداري)‌، محمدهادي فدوي (طراح صحنه)‌، محبوبه غفاري (طراح لباس)‌، محمدرضا نجفي (مدير توليد)‌،‌ محمد صالحي (صدابردار)‌، مجتبي طاهرخاني (مدير برنامه‌ريزي) و حيدر نجفي (عكاس)‌ همكاري كرده‌اند.

پخش اين سريال از ساعت 40/21 چهارشنبه شب در 11 قسمت آغاز مي‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 12 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode