ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 9 بهمن 1390     |     کد : 31939

یکشنبه آیا تراکتور استقلال را شخم می‌زند؟

دو سال پیش وقتی تراکتورسازی پای در لیگ برتر نهاد هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که این تیم پرطرفدار چنان خود را مطرح کند که آبی و قرمزهای پایتخت چه در تهران و چه در تبریز از رویارویی با این تیم شهرستانی به این حد واهمه داشته باشند.

خبرگزاری فارس: دو سال پیش وقتی تراکتورسازی پای در لیگ برتر نهاد هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که این تیم پرطرفدار چنان خود را مطرح کند که آبی و قرمزهای پایتخت چه در تهران و چه در تبریز از رویارویی با این تیم شهرستانی به این حد واهمه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراکتور با تکیه بر هواداران میلیونی خود توانسته است در تمام شهرها تماشاگران خود را به ورزشگاه بکشاند.

این تیم با حضور شایسته در لیگ تحسین خودی و غیرخودی‌ها را به خود جلب کرده است و همگان حساب ویژه‌ای روی تراکتور باز کرده‌اند، حسابی که می‌رود تا به قهرمانی منتهی شود.

یکشنبه روز سرنوشت‌سازی برای لیگ یازدهم است، سوت فینال زودرس بین دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در حالی به صدا درخواهد آمد که هر دو تیم اسب خود را برای قهرمانی در لیگ زین کرده‌اند ولی یکی از این تیم‌ها با امید به هواداران خود وارد ورزشگاه می‌شود و یکی دیگر با واهمه و استرس.

آنچه که مسلم است تمام چشم‌های فوتبال دوستان کشور به سوی تبریز خواهد بود و شهری که تا چند سال پیش نماینده‌ای در سطح اول لیگ نداشت حال نقطه عطف فوتبال کشور است.

تراکتور تیمی است که توانسته تمام شاخصه‌ها را برای قهرمانی لیگ داشته باشد.

ویژگی شاخص تراکتور که توانسته است تابوی حکومت تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در ایران بشکند هواداران پرشمار و البته پرشور این تیم است که حتی در شهر حریف نیز با هواداران این تیم‌ها برابری می‌کند.

هدایت موفق‌ترین مربی لیگ نیز مزید بر علت است تا این تیم شخصیت قهرمانی خود را صد چندان کند.

مربی کاردانی که همه به دانش وی اعتقاد داشته و حساب ویژه‌ای برایش باز کرد‌ه‌اند، قلعه‌نویی توانسته است با جذب بازیکنان مستعد در نیم فصل فاصله هفت امتیازی خود را با صدر به یک امتیاز کاهش دهد.

بازیکنان خوب و تاکتیک‌پذیر که می‌توانند تفکرات مربی خود را به شایستگی در میدان پیاده کند، بازیکنانی که با غیرت برای شادی هواداران از جان خود نیز مایه می‌گذارند و هر روز محبوب‌تر می‌شوند.

اکنون این سه فاکتور موجب شده است تراکتور بتواند یکی از مدعیان بی‌چون و چرای اول لیگ یازدهم باشد.

در سوی دیگر استقلال درست است که هیچ امیدی برای حمایت هواداران خود در ورزشگاه یادگار امام ندارد اما بازیکنانی را در اختیار دارد که به واقع توانایی قهرمان کردن تیم خود را دارند.

این تیم نمی‌آید تا سه امتیاز بازی را به راحتی تقدیم حریف کند و با کسب امتیاز از این باز می‌تواند همچنان در صدر جدول به پیشتازی خود در لیگ ادامه دهد.

در هر صورت یکشنبه برای فوتبال تبریز و فوتبال ایران روز خاصی است، تراکتور با پیروزی در این روز می‌تواند به عنوان قدرت اول فوتبال ایران مطرح شود.


نوشته شده در   يکشنبه 9 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode