ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 8 بهمن 1390     |     کد : 31910

قتل دختر پس از دوستي خياباني

مردي كه دختر جواني را به قتل رسانده و جسدش را اطراف تهران رها كرده بود، پس از اقدام به خودكشي با خوردن 450 قرص نجات يافت و راز جنايت را فاش كرد.

جام جم آنلاين: مردي كه دختر جواني را به قتل رسانده و جسدش را اطراف تهران رها كرده بود، پس از اقدام به خودكشي با خوردن 450 قرص نجات يافت و راز جنايت را فاش كرد.
به گزارش «جام‌جم»، رسيدگي به اين پرونده هنگامي در دستور كار ماموران قرار گرفت كه چند روز پيش مردي با حضور در دادسراي ناحيه 4 (دادسراي رسالت) با ارائه شكايتي عنوان كرد دختر 32 ساله‌اش به نام زهرا از دو روز پيش گم شده و تلاش‌ها براي يافتنش بي‌نتيجه مانده است.

به دنبال اين شكايت، بازپرس دادسرا دستور قضايي را براي پيگيري و تحقيق در اين زمينه در پايگاه چهارم پليس آگاهي صادر كرد.

با شروع تحقيقات معلوم شد، دختر گمشده از چند سال پيش با جواني به نام ابوالفضل در ارتباط بوده و از چند ماه قبل ميان آنها اختلاف و درگيري وجود داشته است.

با به دست آمدن اين اطلاعات، مرحله بعدي تحقيقات نشان داد، ابوالفضل يك روز پس از گم شدن دختر جوان با خوردن 450 قرص خودكشي كرده كه با انتقال به بيمارستان از مرگ حتمي نجات يافته است.

اعتراف متهم

به دنبال اين ماجرا، ماموران پايگاه چهارم پليس آگاهي در بررسي خودروي وي، روي صندلي آن آثار خون مشاهده كرده و گوشي تلفن همراه دختر گمشده را نيز پيدا كردند.

با به هوش آمدن ابوالفضل، وي براي تحقيقات به شعبه 10 پليس آگاهي انتقال يافت.

او در تحقيقات اوليه اعتراف كرد، دختر 32 ساله را كه از چند سال پيش با او در ارتباط بوده به قتل رسانده و جسدش را در جاده ساوه رها كرده است.

متهم در اعترافاتش گفت: سال 84 با زهرا (مقتول) به صورت اتفاقي در خيابان آشنا شدم. او به عنوان مسافر سوار خودرويم شد و گفت كيف پولش را گم كرده است و من او را تا منزلش رساندم و شماره تلفن ميان ما رد و بدل شد.

عامل جنايت افزود: پس از آن ارتباط ميان ما ادامه داشت. او دختر خوبي بود و مدام اصرار مي‌كرد با هم ازدواج كنيم، اما من احساس مي‌كردم ما براي هم ساخته نشده‌ايم.

متهم اضافه كرد: هر چه بيشتر از او فاصله مي‌گرفتم، علاقه او به من بيشتر مي‌شد به طوري كه مجبور شدم كارم را كه در يك اداره دولتي بود، رها كرده و به صورت پنهاني زندگي كنم، اما زهرا آدرس مرا پيدا و براي من و خانواده‌ام مزاحمت ايجاد مي‌كرد.

عامل جنايت يادآور شد: يك سال پيش با دختري آشنا شدم و از ترس زهرا، او را عقد موقت كردم و حتي جرات نداشتم مراسم رسمي برگزار كنم؛ چون مي‌دانستم او جشن عروسي مرا خراب خواهد كرد.

روز جنايت

متهم گفت: روز جنايت او با من تماس گرفت و گفت تنها به شرطي حاضر است مرا ترك كند كه با مادر و خواهرم در حضور او دعوا كنم. او را در حالي كه بشدت عصباني بود، سوار خودرويم كردم. در خودرو با هم مشاجره كرديم و من با چاقويي كه درون داشبورد بود، ابتدا قصد ترساندنش را داشتم؛ اما در يك لحظه كنترل خود را از دست داده و او را به قتل رساندم.

متهم افزود: پس از قتل، جسد را به خارج از شهر برده و در اطراف تهران رها كردم.

سرهنگ حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران در اين باره گفت: پس از اعتراف متهم در استعلام از پليس استان تهران معلوم شد، جسد دختر گمشده توسط پليس آگاهي اسلامشهر كشف و به عنوان مجهول‌الهويه به پزشكي قانوني منتقل شده است.

وي افزود: با دستور قضايي از سوي بازپرس جنايي، متهم براي ادامه تحقيقات در اختيار پليس آگاهي قرار دارد.


نوشته شده در   شنبه 8 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode